להאזנה לתוכן:

המדור סוגר עונה עם הרבה מאד סיפורים היישר מהספסל של מ.ס אשדוד

*אולי זה סיום העונה, אולי זה העובדה שלא היה הרבה קהל, אבל מול הפועל ר"ג המדור ראה את יוסי מזרחי כמו שלא ראה אותו הרבה זמן. זה התחיל כמובן בהוראות הרגילות לשחקנים. לאחר מכן זה עבר גבר לגערות בעיקר בטימור אביטן. הקואצ' אמר לחלוץ הצעיר: "אתה רוצה להתחיל לשחק כבר?", דקה לאחר מכן, עשה טימור מהלך שכמעט הוביל לשער הראשון של אשדוד.

*במחצית השנייה הוא פנה לשריקי ואמר לו שנשארה עוד חצי שעה לסיום: "שריקי יאללה עוד רבע שעה עבודה", שריקי שחשב שהמאמן מתכוון להוציא אותו עוד מעט, אמר למזרחי: "יוסי תן לי עד הסוף", מזרחי ענה: "אתה לא יוצא אתה עולה להתקפה במקום דימה".

 

*רגע לפני שאורי מגבו נכנס למשחק, לא הבין מזרחי מדוע החילוף לא מתבצע הוא פנה למנהל תורג'י ושאל אותו מה קורה, תורג'י ענה שהשופט הרביעי רושם את השחקן הנכנס. מזרחי ענה בלי להתבלבל: "מה יש לרשום מה זה משרד הפנים"? גדול.

*בסיום המשחק כאשר מקרייב הוחלף והלך להודות לקהל על השנים היפות באשדוד לפני הטיסה לרוסיה, מקרייב לא שכח להגיע לאחד מאוהדי אשדוד הנכים מאחורי השער ולהעניק לו את חולצת המשחק של הבולגרי. מתנת פרידה הולמת.

 

*אחרון על מזרחי, ברגע שראה המאמן שהשופט אילן ועקנין הוסיף ארבע דקות תוספת זמן בסיום המשחק, מזרחי לא הבין על מה ואמר לשופט: "על מה ארבע דקות תוספת, תן לצאת כר לחופש".

 

*שחקנה של מכבי יאן מרטין קיבל השבוע את תואר תגלית העונה של ליגת העל, ממנהלת הליגה.מכבי אשדוד קיבלה מעבר למחמאות הקבוצתיות גם מחמאות אישיות שבערב הגאלה שערכה המנהלת ביום חמישי בערב לכבוד הפיינל פור שמתחיל השבוע, יאן מרטין זכה בתואר תגלית העונה וקיבל הוכחה נוספת להתקדמות שהוא עשה העונה. מרטין כזכור הגיע בקיץ מליגה הלאומית היישר לליגת העל, במהלך העונה הוא הראה הרבה מאד כוח מתחת לסל, קליעה מרחוק ובעיקר התקדמות משמעותית ממשחק למשחק.

*בנוסף, חוץ מיאן מרטין זכה מאיר טפירו ממגן מיוחד ממנהלת הליגה עבור מספר הופעותיו במהלך העונה. גם קהל "הדולפינים" של מכבי אשדוד קיבל צ'ק על סך עשרת אלפים בעבור היותו הקהל ההגון בליגה. הכסף ישמש את האוהדים עבור קניית אביזרי העידוד למהלך העונה הקרובה.

 

*במ.ס חגגו יום הולדת לילדי חודש מאי. רגע לפני שנפרדים העניקו במ.ס אשדוד מתנות לאלה החוגגים את יום הולדתם בחודש מאי. במ.ס אשדוד לא שכחו לציין ולחגוג ימי הולדת של ילדי חודש מאי, בינהם סטפן קינג, עוזר האפסנאי, אילייה וכן הקפטן משה אוחיון שרק ביום שלישי הקרוב יחגוג 28. באשדוד העניקו לחוגגים תשורה מבית תכשיטי "דניאל.

*אנחנו רוצים לעשות לכם היכרות עם האחיין של ברג'יט דוקהן, שנצפה יושב יחד איתה במשחק של אשדוד. השניים פיצחו גרעינים ונהנו.

 

*"מסעדת גחלים", פינקה לאורך העונה את קבוצות הספורט של העיר, ממ.ס אשדוד ועד מכבי אשדוד בכדורסל גברים ונשים. זה הזמן של המדור לתת כבוד לאנשים שאחראים לקיבה של לא מעט מכם בהפסקות המשחקים. בנוסף גם בחגיגת יום ההולדת של אנשי חודש מאי במ.ס אשדוד דאגו אנשי "גחלים" לכיבוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה