להאזנה לתוכן:

המדור כבר מתכונן לסיום העונה ולכל מיני סיכומים בנושא

*בסופ"ש שעבר ותחילת הנוכחי, סגרו במכבי אשדוד עונה, זה התחיל כאמור עם ההפסד לירושלים ביום רביעי שסגר מעשית את העונה, המשיך עם ההודעה על המשך ההתקשרות עם בארדלי, קארטר, דאנקן, טפירו והמאמן ברקוביץ' ונסגר עם הפנינג סטריט בול ביום שבת ולאחר מכן ביום ראשון במסעדת "גחלים".

*ביום שבת בבוקר, השכימו כאמור רבים מאנשי הקבוצה בכדי ליטול חלק בהפנינג סטריט בול שאורגן על ידי ארגון "הדולפינים" והנהלת הקבוצה. על הטורניר קראתם קצת לפני במדור, אלא שמעבר לך דלינו לא מעט פרטים נחמדים מאחורי הקלעים.

 

*מסתבר שגם באירוע סטריט בול כזה, אדון שי האוזמן עובד, לאורך כל הבוקר, הוא הסתובב וחיפש כל מיני שחקנים צעירים שיכולים לבוא בחשבון, שתיים כאלה הוא איתר, שוחח עימם ואולי תהיה המשכיות בנושא.

 

*לאחר מכן קלט המדור שיחה ערה בין מנכ"ל העמותה ניסים דוק לבין המאמן עופר ברקוביץ' שרק חתם על החוזה החדש שלו. המדור שאל את ניסים לפשר השיחה הערה ונענה: "בסך הכול הוא דיבר איתי על העבודה שלו במחלקת הנוער בנס ציונה, לא משהו רציני".

 

*במהלך האירוע נרשמה "תקרית דיפלומטית"  כאשר ליאור רוזן עוזר המאמן שיחק יחד עם דניאל גור- אריה והעפיל לחצי הגמר, עד שהפסידו לקבוצה המנצחת "הג'וקרים", אלא שבדרך ליאור וקבוצתו "העיזו" לנצח את קבוצתו של טל דוק שהוא כידוע בנו של זה שמשלם לליאור את המשכורת. רבים מהקבוצה כבר אמרו לליאור שיתכונן לקבל את מכתב הפיטורים, שרוזן כבר "התנצל" על הניצחון והבין שטעה. דווקא מי שהגיע לעזרתו של רוזן, הוא דוק האב שאמר לכולם: "מה יש לכם? מה עשיתם ממני", הכול כמובן ברוח טובה וספורטיבית.

 

*נעבור לכדורגל, ג'ון גרגורי שכבר עזב אץ ישראל חגג כאמור יום הולדת בשבוע שעבר, גרגורי בן ה- 57 שלח דרך המדור ד"ש לכולם ומסר שהוא מתגעגע.

 

*נישאר בכדורגל ובעוד מזל טוב, מאמן הכושר של הקבוצה יניב מרגוליס חגג כאמור כבר בשבוע שעבר את הולדת בנו החדש, אלא שביום רביעי האחרון כול הקבוצה הגיעה אליו עד נהרייה בכדי לחגוג במסיבה את הברית של בנו. הנהלת אשדוד הפגינה צעד אצילי שהעמידה הסעה עבור שחקני הקבוצה והצוות עד נהרייה. מזל טוב. בשבוע הבא נביא לכם את כל הסיפורים החמים  מהאירוע.

 

*המדור רוצה להגיד לעידן שדה שלא צריך להגיע עד המשרד של רפי נידם בכדי לבקש מהמזכירה לשנות לך את השיר באייפון, גם המדור מוכן לעזור לך בעבור סכום סמלי.

 

*משה אוחיון הקפטן של מ.ס אשדוד ושחקן העונה של הקבוצה, יחגוג ביום שני הקרוב יום הולדת. אתם מוזמנים לשלוח לו ברכות מזל טוב. המדור מצטרף. אפרופו אוחיון אוהדי הקבוצה ערכו לכבודו קליפ מרשים עם כל השערים היפים שלו במהלך השנים שלו באשדוד. בקליפ תוכלו לצפות גם באתר הרשמי של הקבוצה וגם באתר אשדוד נט. תהנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה