להאזנה לתוכן:

המדור מקדיש חלק גדול למסיבת הפרידה שערך המאמן ג'ון גרגורי מהחברים באשדוד

*בשבוע שעבר סיפרנו לכם על מסיבת הפרידה שעשה ג'ון גרגורי מהחברים באשדוד. גרגורי שעלה על הטיסה ביום רביעי לאנגליה (מעניין אם הוא הספיק להגיע למשחק של מצ'נסטר מול שאלקה), נפרד מחלק מהחברים בעיר.

*קודם כל תיקון קטן, שבוע שעבר אמרנו שהמסיבה הייתה בביתו של גרגורי, אז נתקן ונגיד שג'ון הזמין את כולם למסעדת "ספייס" שבמושב אמונים, מסעדת הבית של גרגורי. שם חגג המאמן בסטייל את הפרידה, שאנחנו חייבים להגיד שלא נראתה עצובה יותר מדי.

*אז מה היה לנו: שעות אחדות לפני ליל הסדר, קיבץ גרגורי ביום חמישי 30 חברים קרובים לארוחת ערב יוקרתית, גרגורי פינק את האורחים בפלטות גדולות של בשרים, כולל צלעות טלה, כבד אווז ונתחי אנטריקוט, שהוגשו לאורחים לצד כמויות של יינות מובחרים וארגזים של שמפניה. במהלך הערב, הודה גרגורי לנוכחים ואמר: ''אני שמח שהתברכתי בחברים כמוכם, על כן רציתי לומר תודה''.

*במהלך הערב, כמחווה, הקדימו החברים את יום הולדתו של גרגורי, שיחגוג ב-11 במאי 57 אביבים. מסעדת space נערכה מבעוד מועד לאירוע ואפתה לכבודו עוגת שוקולד. אגב, גרגורי לא הסכים שאף אחד מהמסובים ישלם מכספו, ואת החשבון שילם לבדו. קטן עליו.

*ביום רביעי בערב, הגיעו כמה מאנשי מ.ס אשדוד ל"צומת ספרים" שבמתחם בכדי לקחת חלק ולברך את מאמן השוערים של הקבוצה, איתן חמיאל ואשתו על השקת הספר החדש שלהם: "ספורטאי נולד". שחקני הקבוצה הוזמנו על ידי מאמן השוערים של הקבוצה, להשקת ספרו שנכתב על ידו ועל ידי אשתו. בין שחקני הקבוצה שהגיעו לכבד, ראינו את הקפטן משה אוחיון, עמנואל סארקי, ניסו קפילוטו ואורי מגבו וכן גם את החניכים של חמיאל השוערים יוסי שקל ואופיר מרציאנו. במעמד אמר חמיאל: "אנחנו מודים לכל מי שהגיע, החלטנו לקיים את ההשקה באשדוד, גם בגלל שכרגע אנחנו גרים באשדוד וגם בגלל שרוב האנשים הקרובים והיקרים אלינו גרים כאן".

*ובמעבר חד: המדור מצטרף לאבל של משפחת לביא, על מות אבי המשפחה. בבוקר יום ד' בשבוע שעבר הלך לעולמו אביו של שחקן הקבוצה, אמיר לביא. מ.ס אשדוד, ההנהלה, הצוות המקצועי, משתתפים בצער המשפחה על מות האב. המדור כמובן מצטרף, שלא תדעו עוד צער. אביו של אמיר היה חולה בחודשים האחרונים כאמור הלך בבוקר יום ד' לעולמו. אביו של לביא נטמן בבית העלמין באשדוד, שאנשי הקבוצה לוקחים חלק בהלוויה. הבשורה על מות האב הכתה את כל אנשי הקבוצה בהלם.

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם התותח הקטן, איב בוכריס. אביו חזר לקבוצה הבוגרת רק לפני כמה שבועות והבן הקטן העניק לאביו מתנת חזרה בדמות שלושער במדי קבוצת טרום ב' של האגודה מול הפועל אשקלון. זה הקטן גדול יהיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה