להאזנה לתוכן:

המדור צלח את חג המצות בהצלחה ומתכונן ליום העצמאות שכבר בפתח

*נפתח עם תרומה לקהילה והפעם דווקא במכבי אשדוד. מכבי אשדוד למען הקהילה. במכבי אשדוד עושים עוד כמה דברים חוץ מהכדורסל, אחרי העפלה לשלב רבע הגמר מול ירושלים ורגע לפני הסדרה בקבוצה עושים פעולות למען הקהילה.

*במשחק הבית האחרון כיבדה הקבוצה שניים מאוהדיה הסובלים מאוטיזם. מחווה מרגשת נרשמה בתחילת המשחק בין מכבי "יחד הבונים" אשדוד לבין בני השרון, כששני נערים, אוהדי הקבוצה הסובלים מאוטיזם, מה שלא מונע מהם לזכור בע"פ את שמות כל השחקנים ותוצאות המשחקים באופן מפליא, השניים זכו להענקת כדורים חתומים, צעיפי הקבוצה ומשאת נפשם, חולצה של מאיר טפירו. הנהלת מכבי "יחד הבונים" אשדוד שנענתה ברצון לבקשתם של שני הנערים תמשיך ותיענה לבקשות דומות.

*הנכדה של מנדל דוידוביץ' הגיעה יחד איתו למשחקי השבת האחרונה בליגה לנוער, מנדל הראה לנכדה את הדור הצעיר ואולי באשדוד גדלה לנו המנהלת הראשונה בעיר בענף הכדורגל.

*ז'אן קלוד אואט הוא שם מוכר בנוף הכדורגל של העיר לאורך השנים, אלא שבשנים האחרונות הוא פוקד את מגרשי הכדורגל לשם הנאה ובעיקר לעקוב אחרי בנו רוני אואט מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. השבוע הוא שוב הופיע עם היורשת של המשפחה ונהנה מכל רגע.

*איציק תורג'מן המנהל המסור של מ.ס אשדוד חגג בשבוע שעבר יום הולדת (הגיל שמור במערכת), כל אנשי הקבוצה, שחקנים, חברים ואחרים הגיעו בכדי ליהנות מהמטעמים שהכינו סול וריקי באקדמיה.

 

*חוץ מהברכות קביל תורג'י גם מתנה מהקבוצה והרבה אהבה. ואם במתנות עסקינן, אז חוב קטן מחג הפסח, שחקני מ.ס אשדוד נהנו משי לחג של מארז מהודר של בקבוקי יין וכן תלושי קנייה בסך 250 ₪.

*משפחת נידם הגיע בהרכב מלא טרום חג הפסח בכדי לארוז מנות למשפחות נזקקות, ראוי לציין שמשפחת נידם עושה זאת כבר לאורך שנים בדרכה של מסורת ואין ספק שהלוואי ועוד אנשים ילכו בדרך הזאת. מצווה גדולה.

*במכבי אשדוד קיימו במהלך חג הפסח מחנה כדורסל לידי מחלקת הנוער, למחנה בהדרכתו של עופר חרותי הגיעו כמה משחקני הבוגרת, אחד מהם היה יאן מרטין שנהנה מכל רגע ואף הדגים כמה מהלכי כדורסל עם חרותי.

 

*ג'ון גרגורי ערך ביום חמישי האחרון מסיבת פרידה קטנה מאנשי הקבוצה, שחקנים וכדומה. הגיעו כל מיני נציגים ממ.ס אשדוד ועוד. גרגורי קיבל ברכות והצלחה מכל עבר. המסיבה אגב נערכה בביתו של גרגורי במרינה, וכללה הרבה אוכל ושתייה כיד המלך.

 

*ביום שלישי הקרוב יעזוב גרגורי את הארץ ויחזור למשפחה באנגליה. המדור מאחל דרך צלחה.

*ביום שני בערב חגגו הרבה מתושבי אשדוד את המימונה, גם ג'קי בן זקן הגיע לחגוג, אצל סולי אשכנזי את המימונה שכללה המון מתוקים, מופלטות וכדומה. תרבחו ותסעדו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה