להאזנה לתוכן:

המדור חוגג את הזכייה של ג'קי ומקווה שהמז'יק יגיע גם לאשדוד

 

 

 

*נפתח דווקא בקבוצת הנשים של מכבי בנות אשדוד שהשלימה השבוע ניצחון שני בסדרה הועלו את המאזן של הקבוצה ל- 20 בסדרה מול רמה"ש (ביום חמישי היה המשחק השלישי בסדרה). כמה דקות אחרי הניצחון היקר של אשדוד על רמה"ש, קיבל המנכ"ל יואל חלימי טלפון מאלופת אירופה הטרייה אורנית שוורץ שהתקשרה לברך. חלימי אמר: "איזו חמודה, היא אוהבת אותנו", המדור חושש שאולי אורנית דווקא מעדיפה את אשדוד על פני רמה"ש בגמר.

 

*נופר שלום הגיעה גם לקבל ברכות על הניצחון אלא שהיא הוסיפה עקיצה של משתמעת לשתי פנים, בשעה שנאור גלילי אמר לה שהקבוצה כולה הולכת "לאידי" בכדי לחגוג ולאכול אמר לה גלילי שתמהר להתארגן כ הקבוצה רוצה לזוז, שלום אמרה בלי להתבלבל: "ייקח לי בדיוק כמה דקות, הרי אני לא צריכה להתקלח כי לא שיחקתי", גדולה.

 

 

 

*כאמור כל השחקניות, המאמנים, הצוות הגיעו לאידי בכדי לחגוג את הניצחון ואת העלייה ל- 2-0 בסדרה. לירן בוכריץ צרפה לארוחה את ההורים שלה שהגיעו בכדי לתמוך בבת החמודה שלהם.

 

*משלחת מכובדת של שחקני מכבי אשדוד בגברים הגיעה למשחק של הנשים ביום ראשון, אם ראמל בארדלי כבר מזמן הפך לאוהד מספר אחד של הקבוצה, הפעם ראינו את אולביר לאפייט, גוש דאנקן והאישה אשלי, ראמל בארדלי והחבר וינסטון וכן את אלון בן זקן והמנהל איתן נוח.

 

 

 

*יממה לאחר מכן הגיעה משלחת מכובדת של הנשים בכדי לתמוך בגברים מול נתניה, אחווה של הכדור הכתום בעיר.

 

*ראמל בארדלי מאד רצה לרדת בסיום משחק הנשים בכדי לברך את השחקניות, אלא העובדה שיש הוא עבר ניתוח בברך יחד עם העובדה שהוא זקוק לקביים, גרמה לו להישאר ביציע ולעודד, אלא שראמל שלח "נציג" את חברו המצחיק וינסטון שעודד את הנשים ובעיקר את רנה מונגומרי. ראמל מה מצב הברך? "הרבה יותר טוב, אבל עדין כואב", מול נתניה תשחק? (בצחוק) "מול נתניה אני אהיה על תקן המעודדת".

 

 

 

*המדור רוצה להצטרף לגל הברכות לחיים ושגית רביבו על ההיריון של הזוג. חיים ושגית רביבו, שמרו בשקט מופתי על הריון יקר, שגית בהריון והזוג מצפה לילד רביעי שיהיה אח או אחות לבר,מיי ולרוי הקטן. לא נוכל לספר באיזה חודש האישה של חיים. אבל כן נדווח שאם תראו את הרזונת עם בטן מבצבצת, תפנימו שמדובר בהריון מתוק ויקרתי.

 

*כנראה שהגברים של מכבי אשדוד מתכוננים לקראת הפלייאוף, כי מאיר טפירו כנראה רצה לחדש את המלתחה ונכנס לחנות של שלומי מלדיני ורכש לעצמו 2 ג'ינסים והזמנה מיוחדת לזוג נעליים במידה 48 או כמו ששלומי הגדיר אותן: "קיאקים.

 

 

 

*כחלק מהפעילות של מנהלת הליגה וקבוצות ליגת העל לקהילה נסעה מכבי אשדוד לביקור בביה"ס בקריית מלאכי. הפעם כאמור היה המוקד היה דווקא מחוץ לאשדוד. הקבוצה הגיעה בהרכב מלא לתיכון בקריית מלאכי וקיימה משחק ראווה מול נבחרת בית הספר וניצחה 33:44, דרעי להטט, קארטר ניצח בתחרות ההטבעות. בשלישי שעבר הגיעה הקבוצה לתיכון בקריית מלאכי כחלק מהפעילות של הקבוצה ושל מנהלת הליגה לקהילה. אשדוד בקרה בבית הספר הרב תחומי בקריית מלאכי והגיעה בהרכב מלא. כחלק מהפעילות קיימה הקבוצה משחק ראווה מול נבחרת ביה"ס, אלא שעוד לפני כן, הרצו הקפטן ושחקן העשור מאיר טפירו יחד עם מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ' על מצוינות וחשיבות הספורט לבני הנוער. טפירו: "הספורט הוא שהביא אותי להישגים ולמקומות שלא חלמתי עליהם כילד".  לאחר מכן התפנו כולם למשחק שהיה מהנה ביותר, במהלך המשחק בלט דווקא שחקן המקיף אור ממן, שנרשם בפנקסו של עופר ברקוביץ' המאמן, באשדוד בלט יוני דרעי שלהטט עם הכדור והלהיב את הצופים הרבים. המשחק עצמו הסתיים בניצחון 44-33 לאשדוד. לאחר המשחק נערכה גם תחרות שלשות כאשר המנצח היה לא פחות מאשר מנהל בית הספר, דוד ביתן, שזכה במקום הראשון יחד עם ג'וש קרטר. בסיום האירוע מסרו השחקנים לקהל חולצות וצעיפים וגם הצטלמו עם חלק מהם. מנהל ביה"ס קיבל גביע הוקרה מנציג מפעל הפיס.

 

*ברשות העירונית הוציאו חוברת מהודרת שמסכמת את כל נושא פעילות הספורט בעיר, החוברת משוקעת וצבעונית ומסכמת את הפעילות של הספורט באשדוד, בעלי התפקידים וכן את האירועים הקרובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה