להאזנה לתוכן:

המדור חושב שבעקבות היכולת האחרונה של קבוצות הספורט בעיר, חייבת להיות הדחה ומהר

 

 

 

*נפתח מספיחי השבוע שעבר, מכבי בנות אשדוד שיחקה מול רמת חן בגביע המדינה, מה שגרר נציגות מוכבדת של אשדודים לעיר היין בראשל"צ. 4 אוטובוסים יצאו מאשדוד לבית מכבי בראשל"צ, בנוסף ראה המדור כמה נציגים מכובדים.

 

*ראשון במעלה הוא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהגיע בכדי לתמוך, המדור חושב שמגיע שאפו לראש העיר שהגיע בכדי לתמוך בבנות ואף נשאר עד הסיום וירד בסיום ולחץ את ידי השחקניות ועודד אותם.

 

 

 

*גם לקבוצת הגברים הייתה נציגות מכובדת במשחק, זה התחיל עם המנכ"ל ומי שהיה עד לא מזמן בקבוצת הנשים, אלון בן זקן שעודד וצעק, בן זקן היה כל כך מעורב במשחק שפניו בסיום הראו כמה הוא מאוכזב. בנוסף לאחר שהבטיח את עליית קבוצות לגמר, הגיע מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר לשבת ליד חברו בעונה שעברה, אלון בן זקן, איזה קטעים.

 

*עוד נציגות של הגברים, היו מאיר טפירו שהגיע ועודד את הבנות, לידו בלט ראמל בארדלי שהגיע עם קביים, והלך ממקום למקום בהיכל בכדי לעודד את הבנות. בארדלי עודד את החברות שלו מסביבו מתוך מטרה לתמוך בהם, ברבע הרביעי זה כמעט עבד.

 

 

 

*בארדלי גם עסק דקות רבות במשחק בחתימות, תמונות וכדומה. שמסיבוב יש לא מעט מעריצות דווקא מהמין הנשי.

 

*כחלק מהכנות והפרסום שלהן לקראת חצי הגמר הגיעו שחקניות מכבי בנות אשדוד לסטודיו לצילום של הצלם פבל טול'צנסקי לכבוד מסע פרסום בשלטי חוצות ויצאו ספורטיביות מתמיד. גם לדודו קקון מאייקון מגיע על התרומה בהכנת השלטים, רק חבל שזה לא עזר לנצח.

 

 

*נמשיך עם המסורת של שחקני מ.ס אשדוד בקהילה, מי שמתעד את המסע המבורך הזה של שחקני מ.ס. אשדוד בבתי הספר היסודיים, הוא הצלם בסו, שמגיע בהתנדבות לכל ביקור, ומתעד במצלמת וידאו את ההמולה החיובית בכל בית ספר. בריג'יט דוקהן, האישה והעשייה, מודה בחום לבסו על הליווי המתועד.

 

*בבית ספר "רעים" קיימו השבוע משחקי קט-רגל לאבות של התלמידים, ומחניים לאימהות המסורות, שעזבו את הכול ביום שישי, והגיעו לשחק בכיף במשך שעה תמימה. מנהלת בית הספר רונית איינהורן, התמוגגה מאושר, לראות את ההורים רצים על המגרש, ואת התלמידים מעודדים ללא הפסקה.

 

 

*ג'קי בן-זקן היה בשבת האחרונה בבלבול רציני, מאחר ושני הבנים שלו שיחקו באותה שעה, במגרשים שונים. ג'קי, גם אבא מסור וגם חולה כדורגל, קפץ מצד לצד, כדי לא להזניח את הילדים, וגם כדי לראות כמה שיותר שערים. בנוסף, בשבת בבוקר הוא גם הגיע יחד עם איציק עובדיה וראה את ההפסד של הנוער מול הנוער של בית"ר י-ם ולאחר מכן גם את ההפסד של הבוגרת מול פ"ת, מה יהיה?

 

*במכבי אשדוד כנראה גילו את הקמע לניצחון של הקבוצה, מדובר בבת הקטנה ובאישה לבית האוזמן. מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד עוה"ד שי האוזמן מיהר בסיום המשחק מול הגליל ליציע ו"חטף" משם את בתו הקטנה כולל נשיקה לאישה. קמע.

 

 

*באמצע השבוע יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדת ה"ספייס" שבמושב אמונים ונראה כי הקבוצה אכן מגובשת ושהניצחון עשה הרבה טוב למורל הקבוצה. רק חבל שזה לא גרם לקבוצה לרשום ניצחון במשחק מול חיפה וחבל.

 

*חברי נבחרת הפולו-קיאק של נמל אשדוד, החליטו להפתיע את חברם לנבחרת, צחי מור, שחגג השבוע יום הולדת. כל החברים הרימו אותו עם הקיאק, וגם קינחו בכמה ברכות לבביות, שהבולטת מביניהן היא שצחי יגיע לנבחרת ישראל בפולו-קיאק, ברגע שהנבחרת תצא לדרך. צחי הודה לחברים, וקפץ מייד למים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה