להאזנה לתוכן:

המדור מוריד את המסכות ומתכונן לקראת המצות של חג הפסח הקרב ובא

 

 

 

*ראמל בארדלי כנראה מצא את הקמע לניצחונות של קבוצות הכדורסל בעיר, הגארד הפצוע של אשדוד מגיע הן למשחקי הנשים והן למשחק האחרון מול חולון עם צעיף צהוב לראשו וכמובן אי אפשר בלי משקפי השמש הרגילים.

 

*בערוץ הספורט החליטו על שבוע הפורים, מה שגרם לאלי אוחנה להיות הפרשן במשחק של מכבי אשדוד מול חולון במוצ"ש. אותו אוחנה לא התבייש לתת כמה עצות למאיר טפירו לקראת המשחק.

 

 

 

*ממש מיד בתום משחק התיקו הדרמטי בין הפועל ת"א לאשדוד, המריא ג'ון גרגורי לחופשה קצרה באנגליה, תוך שהוא מנצל את העובדה שבסופ"ש הקרוב יש פגרה. לאנגליה יביא עימו גרגורי מלתחה חדשה אחרי שבשבוע נכנס לחנות של שלומי מלדני בהרצלייה וחידש את המלתחה.

 

*אחרון על גרגורי, האנגלי נסע ביום שבת עד חיפה, ולא בשביל חופש, אלא בשביל העובדה שהוא נסע לקריית אליעזר לרגל אחרי הפועל אשקלון, היריבה של אשדוד בעוד שבועיים.

 

 

 

*אפרופו ריגולים, במשחק של אשדוד מול הפועל ת"א, ראינו את עוזר מאמן הפועל ר"ג, איציק ברוך מגיע בכדי להכין שיעורי בית לקראת אשדוד בעוד שבוע.

 

*הוא אמנם כבר לא באשדוד, אם כי השבוע הוא קפץ לביקור קצר, מה שלא הפריע לשי רביבו לנצל את אחד מימי החופש של הפועל ת"א ולקפוץ לרח' קרליבך 23 למועדון "החתול והכלב", בשעה שאיך נאמר זאת בעדינות, המדור כבר מזמן ישן את שנת היופי שלו.

 

 

 

*בפגישה שנערכה השבוע ברשות העירונית לספורט סוכם על שיתוף פעולה עם קבוצת ההליכה של נמל אשדוד. אלברט סבח, המרכז את קבוצת ההליכה של נמל אשדוד, מדווח על כ- 80 צועדים רשומים אשר מתוכם פעילים באורח קבע כ- 45 עובדי נמל המשתתפים באופן קבוע בצעדות ארציות. מיקי רוזנברג מנהל רשות הספורט מציין: "אנו תומכים ונסייע לקבוצת ההולכים מהנמל להמשיך ולצעוד במסלול הנכון, תרתי משמע".

 

*עוד ברשות הספורט, שם הנפיקו חוברת מהודרת שכולה בעיתוני סופ"ש ומסבירה את פעילות הרשות, ופעילות הספורט בעיר. שאפו.

 

 

*בריג'יט דוקהן עושה חייל בעיר הצרפתית בורדו, והיא משתתפת בימים אלה בכמה וכמה כנסים עם עוד אורחים רבים מרחבי העולם. בין שאר, בריג'יט ביקרה באקדמיה לכדורגל בבורדו, ראתה מקרוב כיצד עובדים הצרפתים המקצועיים, והיא תעביר דו"ח מפורט לבוס ג'קי בן-זקן.

 

*אותה בריגי'ט הגיעה יחד עם עוד כמה חברים לבית משפחת חלימי במוצ"ש האחרון בכדי לחגוג את חג הפורים. כולם הגיעו מחופשים כמו כל שנה היה טעים שמח ושתו עד לא ידע השנה בקריוקי גנב את ההצגה נאור גלילי ,ובמשחק הקוביות ניצח יגאל זריהן התחפושת של אלי מכחול לבן אדם הקדמון מאמן את שחקנית נבחרת ישראל מטי זריהן בקהל הצעירה לנצח בריזיט דוקהן שרון ולבנה הפרפרים וזקן השבט חיים יגאל  בדמות קדפי יואל ישיר מהפסטיבל של בוב מרלי. נאור גלילי מקסריה בדמות שלמה ארצי דקל ורויטל מתוכנית החנונים שמרה על הסדר השוטרת לימור כמו שכבר נאמר משנכנס אדר מרבים בשמחה.

 

 

*גם במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד חגגו את חג הפורים.משנכנס אדר כל שנה במח' הנוער מתכנסים לחגוג את  פורים. השנה הגיעו כל צוות הניהול מנהלי קבוצות מאמנים ונשותיהם לחגוג בגג בסוואט סטאר בתוכנית ארוחה חגיגית שתייה כיד המלך ועל זה נאמר עדלאידע והי גם קריוקי וריקודים, המאמנים הראו בקריוקי יכולת לפחות כמו במגרש הכדורגל בלט במיוחד שי שגיא המאמן אבל כולם שרו כולל מנדל וחיים כי אף אחד לו יכול היה לסרב למנחת הערב בריזיט, וגם היה יום הולדת לאיש המשק יעקב שקלי מנדל העניק לו מתנה בשם המח' יעקב התרגש עד דמעות כרגיל.החוגגים רוצים להודות לדני ודודי מנהלי הגג על האירוח החם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה