להאזנה לתוכן:

הליגה אמנם בפגרה אבל המדור לא בחופש והוא מביא עבורכם את כל מה שחם בעיר

 

 

 

*נפתח עם הכדורגל, ג'ואל קינג בן השנה וחצי שוב כבש את ההצגה אחרי שלמשחק האימון מול אשקלון הוא הופיע עם האבא סטפן שלא שיחק. ג'ואל הקטן התרוצץ בכל רחבי המגרש עד שאבא סטפן נאלץ לקחת אותו בידיים.

 

*מתן אוחיון אמנם לא סגר בסוף בגנט (אולי זה עוד יקרה), אבל רגע לפני שעלה המטוס הוא הבטיח למדור להתקשר מהשדה וכך באמת קרה. מילה של בלם.

 

 

 

*יום שבת עם שמש כמו באמצע הקיץ זה זמן טוב לעשות היכרות עם ההורים של ילדי טרום ב'   של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד שהגיעו לעודד במיוחד את הקטנים.

 

*עוד ראינו באותה שבת את אבי מלכה יחד עם עידן בן אבו מעבירים חווית יחד אליהם הצטרף מנדל. שלישייה מנצחת...

 

 

 

*כמה דקות לאחר מכן נכנסו לפוזת "השיזוף" זורי ברמכר וחמי לוי, אין ספק שמעניין בשבת בבוקר.

 

*בריגי'ט דוקהן המסורה שלחה למדור את השלט שמקבל את כל באי מחלקת הנוער. "השלט הזה הוא המייצג של כל הערכים והתפיסה של המחלקה ואנחנו מחנכים את כולם ללכת לפי העקרונות הללו".

 

 

 

*במהלך משחק האימון בשבוע שעבר של מ.ס אשדוד מול פ"ת נפתחו לפתע הממטרות במגרש האימון הסמוך, דווקא הפקח ג'קי מרצאינו ואחד מחברי ההנהלה של מ.ס היה בקו המים וקיבל שטיפה, כמובן שהמדור היה שם בכדי לצלם.

 

*עו"ד שי האוזמן חגג 36 שנים ביום ראשון האחרון כמובן שאת המתנה הכי טובה סיפקו לו השחקנים עם ניצחון ב- 23 הפרש, רק שלאחר המשחק בעוד כל הקבוצה הולכת למסעדת "גחלים" כמסורת אחרי ניצחון, העדיף האוזמן לחגוג בצורה אישית עם המשפחה. (המקום שמור במערכת). לפחות לפני המשחק הוא קיבל זרי פרחים מהקבוצה והדולפינים הדליקו עבורו זקוקים ושרו לו "היום יום הולדת".

 

 

 

*בסיום המשחק מול ירושלים הזמין אלון בן זקן את מנהל האולם יהודה אברג'יל להצטרף לקבוצה למסעדה, אברג'יל המסור טען שעוד יש לו עבודה, אבל בן זקן אמר לו: "יש לך אישור ממני, אני גם אקח אותך אם צריך". מגיע לו.

 

*לפני המשחק מול ירושלים קיבלה מכבי אשדוד הזמנה להגיע למסעדת "ספייס" שבמושב אמונים ליד אשדוד, הקבוצה פתחה שולחן כיד המלך. אולי זה מה שעזר להם לנצח את ירושלים כמה ימים אחר כך.

 

 

 

*למי שחסר פתאום החבר הצמוד של ראמל בארדלי וינסטון, אז אל דאגה, הבחור טס לתקופה קצרה לארה"ב ויחזור במהרה. בינתיים ביקשו בהנהלת הקבוצה מאשלי אשתו של ג'וש דאנקן לדאוג לילד בארדלי. אשלי אגב חזרה בעצמה מתקופה בארה"ב ובקבוצה מיחסיים את היכולת הטובה של ג'וש מול ירושלים לחזרתה של אשדוד. הצעה של המדור: תחתימו אותה לחוזה ארוך טווח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה