להאזנה לתוכן:

המדור אוסף איטמיים מהצפון, הדרום, הכדורסל והכדורגל

 

 

*נפתח עם מאמן אשדוד ג'ון גרגורי שנכנס לחנות של שלומי מלדיני והצטייד במלתחה חדשה. האם זה אומר שמה עכשיו לא נראה את גרגורי מגיע עם טרניג ונעלי כדורגל למשחקים.

 

*שחקן הכדורגל (במיל') אלון חזן, חגג בשבוע שעבר לבן עמית את מסיבת הבר מצווה בבית הכנסת ברובע ט''ו. בין כל המוזמנים להגיע לחגוג עם חזן הגיע גם חברו הסקאוט הנוכחי של מכבי חיפה. אלון חרזי.

 

 

*דראגן סטויקיץ' אמנם לא משחק אבל את הרעב שלו לכדור הוא משביע בהפסקה עם בעיטות לשער, הוא דווקא מעדיף לא לעמוד בשער ולבעוט. תראו איך צלמנו תפס אותו בהפסקת המשחק מול עכו.

 

*שחקניות הכדורסל של מכבי אשדוד מביאות נחת לעיר, לאוהדים הרבים וכמובן לספונסרים המסורים, שלא רק תומכים כספית, אלא גם רוכשים מנויים ואף משתתפים כצופים פעילים במשחקי הקבוצה. מנהל מפעל ''אגן כימיקלים'' באשדוד, צבי מנור, שתומך ונהנה לראות את משחקי הקבוצה, מצא גם רגע פנאי להצטלם עם השחקניות.

 

 

*קפטן מכבי אשדוד בכדורסל, מאיר טפירו, התחיל באחרונה להגיע בדרך קבע לחדר הכושר "סוואט סטאר" בעיר. טפירו מגיע, מתאמן וגורף מחמאות מהסביבה. בביקור האחרון הוא אף לשיחה את ניר סביליה, כדורגלן העבר ואחד מן הבעלים של הקומפלקס.

 

*ולא רק טפירו מגיע לחדר הכושר, גם הקבוצה עצמה הגיעה ביום שישי האחרון, אחרי הניצחון על חולון. השחקנים והצוות המקצועי הגיעו למתחם חדר הכושר "סוואט סטאר" בכדי לקיים אימון שחרור ואז יצאו לחופשת סופ"ש שרק במוצ"ש בשעה 19:00 תחזור הקבוצה להתאמן. השחקנים קיבלו עיסויים מפנקים מהצוות של שמעון גודלמן וערכו אימון כושר ושחרור במתחם חדר הכושר. "צריך לפרגן לאנשים של שמעון גדולמן שפשוט הגיעו והעניקו טיפול מסור ומקצועי לשחקנים", אמר מנכ"ל הקבוצה אלון בן זקן. "צריך להעריך אותם על הנושא הם הגיעו עם ציוד ופשוט תרמו מכל הלב".

 

 

 

*השבוע התקיים במגרש הקט רגל של ה''סווט-סטאר'' פתיחת מועדון ספורט צעירים בטורניר כדורגל לנערים בגילאי 15-17 מאזורים שונים בעיר. משה בוטרשוילי, הממונה על הספורט, יזם תכנית חדשה לקירוב צעירים שעוסקים בספורט כתחביב, להקים מועדון ספורט לצעירים בשיתוף של רשות הספורט העירונית ומרכז תרבות יהדות גאורגיה. מדובר במועדון שיעסוק בענפים: כדורגל, כדורסל, באולינג וטניס. את הנערים קיבלו משה בוטרשוילי חבר המועצה, אירמה צור מנהלת מרכז תרבות יהדות גאורגיה, אפרים בנוב סא''ל בצבא, מוטי שורש רכז ספורט בקהילה. בוטרשוילי בירך את הנערים ושמח לראות היענות ליוזמה החדשה שלו. רכז הפרויקט הוא הכדורגלן מוטי שורש, שלקח על עצמו להוביל את התוכנית.

 

*אוהדי מכבי אשדוד העניקו כבוד לאיתי לוי ז"ל  שנפטר בשבוע שעבר באימון של באר יעקב. לוי שחקן מכבי אשדוד בעונה שעברה קיבל כבוד גדול מאוהדי הקבוצה במשחק מול חולון בחוץ.

 

 

 

*רק שתדעו שידידות חדשה הולכת ונרקמת באחרונה בין שני הקפטנים של הקבוצות המובילות בעיר, משה אוחיון מהכדורגל ומאיר טפירו מהכדורסל. השניים שערכו ראיון ביחד, החליפו טלפונים ושמרו על קשר. למדור אף נודע שלמשחק מול הגליל דאג טפירו להזמנה וכרטיסים לחבר החדש.

 

*במשחק של אשדוד מול הגליל השבוע, תפס מיקי ברקוביץ' תמונה עם האימא של שלמה מושלם ממ.ס אשדוד. האימא מאד התרגשה לתפוס תמונה עם הכוכב לשעבר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה