להאזנה לתוכן:

המדור היחידי שאין בו הפיכה והוא תמיד בעד

 

 

 

*נפתח עם הפרויקט המבורך של מ.ס אשדוד בקהילה. השבוע במסגרת הפרויקט עם הפנים לקהילה הגיע השבוע לחזון יעקב המנהל סיפר שכל השבוע הילדים חיכו לרגע הזה. מ.ס הביאו לנבחרת בה'ס תלבושת משחק בצבעי המועדון. שחקני הקבוצה נרתמים כל שבוע בימי חמישי- שישי להגיע לבתי הספר וליצור דור אחר של אוהדים.

 

*שחקן הכדורגל ערן לוי, אמנם משחק בב"ש, אולם זה לא מונע ממנו לקבל המלצות חמות מחברו לקבוצה דוד רביבו, שהמליץ לו להגיע לעיר בכדי להתרשם. ובכן, שהשחקן הקשיב, הפנים וציית, לוי כך על פי מקורות יודעי דבר החליט לשכור דירה מרווחת באשדוד, בעצתו של חברו הטוב דוד רביבו. ערן היה עושה את הדרך הארוכה מאזור הצפון לבירת הנגב, ועכשיו הדרך התקצרה משמעותית, וחוץ מזה הוא גר קרוב מאוד לחברו דוד רביבו.

 

 

 

*שמעון גרשון, שמחזיק בכמה תארים ובהם שחקן כדורגל, סופר וגם זמר הגיע השבוע למסעדת "ספייס" שבמושב אמונים. גרשון הגיע עם שותפיו העסקיים, ובעל המסעדה נדב בלילה אירח אותם כיד המלך. המסובין העדיפו שלא לשתף בסוגיית הפגישה שנערכה באישון לילה, והעדיפו להתמקד בשולחן עמוס בבשרים.

 

*הכרוז המלחיץ: במשחק בשבת בין אשדוד לבני סכנין החליט הכרוז בני אטיאס בעצת המשטרה לתת דגשים לקהל הרחב במקרה של נפילת טילים. בעקבות אירוע ירי הגראד לבאר שבע בשבוע שעבר, הועלתה הכוננות בכל גזרת הדרום, גם באשדוד. לפני תחילת המשחק הורתה המשטרה לכרוז להודיע לציבור כיצד עליו לנהוג במקרה של אזעקת אמת. מטרת ההודעה הייתה למנוע בהלה במקרה ותופעל אזעקה בשעת המשחק. אלא שרבים מהצופים שהגיעו לאירוע ספורטיבי, מצאו עצמם לרגע מבוהלים מהודעת הכרוז. אחד מאותם הצופים, שדיווח לנו על הוראות הבטיחות: " פתאום חזרתי לימי המלחמה. זה היה מאוד מלחיץ. בדקות הראשונות של המשחק הסתכלתי רק לשמיים, שלא יפתיע אותי משהו. פתאום אתה מבין שאם תהיה אזעקה, אין לך הרבה מה לעשות". לדבריו, רבים מהאוהדים שהיו לידו נלחצו מההודעה. "היו כאלה שממש פחדו. אבל ברוך השם, אחרי זמן קצר התחיל המשחק והכול נשכח". חבל רק שאשדוד על המגרש לא ממש המתיקה את הגלולה.

 

 

 

*המדור רוצה להשתתף בצערו של שחקן מכבי אשדוד ווין וואלאס, על מות בן דודו בארה"ב. שחקנה הזר של מכבי אשדוד התבשר בסופ"ש על מותו של דודו בארה"ב והוא טס לכמה ימים לארה"ב אחרי המשחק מול ראשל"צ. שחקני הקבוצה ענדו סרטים שחורים במשחק לכבודו. הדוד ג'יימס מקברייד, אשר הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך עם מחלת הסרטן. בעצה אחת עם השחקן, הוחלט כי השחקן ימריא לארה"ב לאחר המשחק הקבוע מול מכבי ראשון לציון, כדי להיות לצד משפחתו. שחקני הקבוצה ענדו אמש במשחק סרטים שחורים, כאות הזדהות עם וויין. איציק גבאי יו"ר הקבוצה אמר בנושא: "לצערנו אנחנו מאפשרים לו לצאת לארה"ב, הוא אמור לחזור ביום רביעי, הוא הבין את הסיטואציה שהוא נחוץ לנו במאבקים בליגה. הבנו מווין שהוא היה קשור אל דודו מאד ושני הצדדים הבינו את הסיטואציה, אנחנו השתדלנו להתחשב וווין גם הבין את מצבנו, כמובן שאנחנו משתתפים בצערו ובעצר המשפחה".

 

*מתן אוחיון בלמה לשעבר של מ.ס אשדוד זכה בתחילת המשחק בשבת האחרונה לכבוד מהקבוצה, שקיבל חולצה ממוסגרת מהקבוצה והודה לאוהדים. אוחיון שהגיע לכמה ימים חופשה אצל ההורים, התרגש לפגוש את החברים לשעבר.

 

 

 

*יושבי יציע הכבוד בשבת האחרונה לא הבינו לפשר שלוש עלמות החן שיושבות ביצע הכבוד ומדברות אנגלית. הסיבה: המשפחה של ג'ון גרגורי הגיע לבקר את המאמן בישראל. מתחילת השבוע אשתו ובתו שהו יחד איתו ובשבת הם הגיעו לראות את האבא בפעולה.

 

*לידם לא רחוק משם, ישבו דימטאר מקרייב עם כובע אופנתי ופנס יפה בעין, לידו היו השוער המוקפא סטויקיץ'. המדור שואל: האם לא עדיף שהם יהיו על המגרש?...

 

 

 

*רבים ראו את מחאת אוהדי אשדוד בשבת האחרונה, אלא שחלק מאוהדי הקבוצה הפנו את תשומת ליבנו למחאה אחרת שמתרחשת מתחילת העונה. כל שלטי העידוד של "הדולפינים" תלויים בעצם הפוך על גדרות המגרש. המדור שלא שם לב לעניין, קלט את העניין והבין שזו המחאה של האוהדים. מתוחכם משהו...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה