להאזנה לתוכן:

המדור היחיד שלא סובל מעליית מחירי הדלק כי אין לו בכלל רכב

 

 

 

*נפתח בג'וש דאנקן שקיבל צ'ופר מאוהדי הדולפינים של מכבי אשדוד שמלווים אותו ובבוקר יום ראשון הוא ואשתו ניצלו את מזג האוויר האביבי לפני הסערה ויצאו לטיול בנהר הירדן ונהנו מיום שכולו כיף. יגאל ממן נציג הדולפינים אמר: "אנחנו מלווים את השחקנים ואת הנשים שלהם לאורך כל התקופה, נתנו לדאנקן ולאשתו אשלי את המתנה כאות הערכה ללא קשר ליכולת שלו מול הגליל".

 

*מי שראה את ראמל בארדלי במוצ"ש האחרון חשב שהשחקן כלל לא פצוע, אחרי אחת השלשות של מרטין בדקות ההכרעה, בשעה שכל הספסל של אשדוד קופץ, גם בארדלי רצה לקפוץ, אלא שהוא שכח שהוא אחרי ניתוח בברך ועם קביים. מה עשה? קפץ, ברור שקפץ. רק שלאחר מכן הייתה לו בעיה לחזור, מה עשה? סורו אייטם.

 

 

 

*בארדלי שהיה בשיגעון הגיע כמעט עד קו מחצית המגרש ופתאום התקשה מאד לחזור, הוא פנה לשי האוזמן וביקש ממנו אם הוא יכול לעזור לו לחזור לספסל. האוזמן נאלץ להסכים. האוזמן בתגובה למדור: "רצינו שבארדלי יישאר בארץ בכדי לשמור עליו ובסוף ייצא מצב שהוא יפצע בגלל קפיצת שמחה, כנראה שזו העונה שלנו וזה מראה על הגיבוש של השחקנים בקבוצה".

 

*אחרון על מכבי אשדוד: אופיר פרחי אקס מכבי אשדוד בעונה שעברה, הגיע במוצ"ש להיכל בכדי לבקר כמה חברים, בסיום הוא תפס שיחה קצרה עם כמה אוהדים ועם יוני דרעי.

 

 

*במ.ס אשדוד רצו לפנק את השחקנים לקראת המשחק מול בני יהודה והחליטו להוציא את השחקנים ליום טיפולים "בחמי יואב". השחקנים נהנו מטיפולים ומנוחה, מה שכנראה לא עזר ממש לקראת שבת. אך כדי לשמור על האווירה בקבוצה ולגבש עוד את השחקנים לקראת המשחק ביום שבת.

 

*סטפן קינג אחרי שהבקיע בשבת האחרונה רץ ישר לספסל של אשדוד בכדי לחבק את המנג'ר ג'ון גרגורי, קינג חיבק את האנגלי ואמר לו: "זה בשבילך". בסיום הסביר קינג: "הוא עבר ועובר תקופה קשה כמו כולנו וזה מה שהרגשתי אחרי שהבקעתי אז רצתי אליו, חבל שזה לא ממש עזר לנו".

 

 

*מ.ס אשדוד הגיעה גם השבוע לאחד מבתי הספר בעיר, הפעם זה בביה"ס "רעים" בעיר, כמו תמיד הילדים חיכו לשחקנים והעריפו עליהם המון אהבה. אמיר לביא ויוסי שקל היו בהחלט האטרקציה של הילדים הצעירים. המדור מצדיע למ.ס אשדוד ולשחקנים על הפרויקט המבורך ומוקיר את ההתמדה, קרוב לוודאי שאת הפירות נראה בעוד כמה שנים עם גרעין אוהדים חדש ומסור.

 

*ניר ביטון לוקח כנראה בקלות את תואר חבר השנה, המדור ראה את ביטון מגיע אחרי אימון בוקר ביום חמישי לאסוף את החבר בר מביתה. ביטון חיכה וחיכה ובינתיים התפנה לדבר עם המדור עד שהנסיכה ירדה. ביטון פינק אותה בסוכרייה ונסע. שאפו. חבר מושלם.

 

 

*אם ניסיתם לתפוס השבוע את יואל חלימי, אל תטרחו מכיוון שיואל היה עסוק עד מעל הראש בהכנות לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מול רמת חן. בתקווה שהמאמצים השתלמו. המדור מחזיק אצבעות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה