להאזנה לתוכן:


!--{12793695667461}--

סיום המונדיאל, נסיעה למחנה אימון, הקיץ מתחמם והספורט שלנו באזור עולה רמה

 

 

 

*אירוע חינמי ב'סווטסטאר': ספינינג על הגג. במהלך החודש מנסים כל הזמן להפתיע ולחדש, כך היה גם בשבוע האחרון באירוע כושר שנערך במתחם "הגג" בחדר הכושר "הסוואט סטאר". הרכיבה התקיימה כחלק ממגוון פעילויות ספורט, הרצאות ופינוקים לגוף ולנפש שיינתנו במהלך הקיץ במתחם ה"סווטסטאר". אירוע הרכיבה, "ספינינג על הגג", התקיים בשני סבבים, בהדרכת מדריכי ספינינג מובילים, כשבכל זמן רכבו יחד כ-150 איש. כמו כן, התקיימו שלל שיעורי ספורט החל מפילאטיס וכלה באירובי ואשטנגה יוגה. הנוכחים נהנו גם ממסאז'ים מבית מכללת גולדמן, הרצאה בנושא תזונה, כושר ואורח חיים נכון. ללקוחות חולקו חטיפי אנרגיה, פירות, שתייה קלה ועוד.

 

*ג'קי בן זקן היישר מלוס אנג'לס. הבוס של מועדון ספורט אשדוד, ג'קי בן זקן,  הגיע לחגוג עם משפחת דוגה את היום הגדול של עידן. זו אגב הסיבה שהבוס נעדר בתקופה האחרונה מארץ.

 

 

*לכל מי שיש רעיון לשם נחמד ליורשת של דוד רביבו מתבקש לפנות למדור ולהציע. רביבו ואביגיל לא מצאו עדיו שם ליורשת והלידה כאמור אוטוטו.

 

 

*בשבוע שעבר קיימו במכבי אשדוד מסיבה שסיכמה את השנה של מחלקת הנערות שכזכור הייתה מוצלחת ביותר. המחלקה רשמה, גביע, אליפות וכן התמודדות בצמרת של מספר קבוצות. מאי דיין וחן וייסבורט זכו בשחקניות המצטיינות של המחלקה.

 

*בעקבות סיום המונדיאל והניחושים הנכונים של פול התמנון שניחש 8-8 משחקים ואף הימר שספרד תהיה אלופת העולם, היו מי שהציעו להביא תמנון כזה גם לאשדוד, רק שבמקרה של מ.ס, דולפין יכול להתאים יותר.

 

*משחק האימון של אשדוד נגד ב"ש מצא את דרגן סטויקיץ' שלא שיחק מחובר לג'ירקן המים שלו. סטויקיץ' שסבל מהחום, אמר בעברית: איזה חום, זה לא ייאמן".

 

 

*מפגש נחמד היה באותו משחק אימון בין ברק בדש לניר קלינגר, האם יהיה מפגש פסגה בין השניים גם העונה בבירת הנגב.

 

*לידעת הקורא מתו אוחיון, אחותך  החמודה דאגה לוודא שכולם מבינים שאתה הבלם מספר אחד באשדוד. אין כמו משפחה.

 

*לידעת הקורא יוני דרעי, המדור אוהב אותך אבל זה לא סיבה לא לשים לב לתמרור תן זכות קדימה ועוד לדבר בטלפון.

 

 

*אגב דרעי, בסוף אוגוסט הוא אמור להמריא לצרפת לאיזה חתונה של חבר, איך אומרים מזל טוב בצרפתית?

 

*ג'ון גרגורי כנראה לומד מהר שפות, המדור התלהב לשמוע את גרגורי מחלק הוראות בעברית, כמו: "רד למטה", "מהר, "קדימה". המדור מקווה שבעוד כחודש הוא גם יוכל לקרואת את המדור בעצמו.

 

*סוכן השחקנים דודו דהן הגיע לאותו משחק אימון בין אשדוד לב"ש ותפס מקום במרכז המגרש. חלק מהשחקנים שרצו על הדשא הם שחקנים של דהן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה