להאזנה לתוכן:


!--{12843631669711}--

המדור מתכונן לחגים ומתכונן לסליחות הרבות שיש לו להגיד השנה

 

 

 

*ספיחים ממשחק הבית האחרון של מ.ס אשדוד נגד ק"ש, רגע לפני המשחק הגיעו שחקני מ.ס להפיג מתחים בחדר מלח מלווים במאמנם ג'ון גרגורי להפיג קצת מתחים בחדרי המלח SALTMEDIC ברובע ט''ו שבעיר. השחקנים נהנו מטיפול מרגיע במקום שמטפל הכי טוב בבעיות בדרכי הנשימה, והתפעלו מהמקום המדהים שבבעלותה של אביבה איטח, שדאגה שהטיפול המסור יתבצע כהלכה.

 

*מסעדת "אל גאוצ'ו" השיקה ליין חדש של מוצרי בשר, ודקה לפני שהם יצאו למדפים נערכה השקה שכללה טעימות של כל מעדני הבשר (בקיצור, בשר חופשי כל הערב). אחד מאלה שהגיע לטעום יחד עם שאר כוכבי הספורט, הוא הקפטן החדש של מכבי אשדוד בכדרוסל, מאיר טפירו, שנצפה יחד עם שחקנה של מכבי ת"א, יניב גרין.

 

 

*השוער יניב בנישו נצפה השבוע שהוא מצבע כמה קניות לילדים לקראת תחילת שנת הלימודים. בנישו ניגש לעבר הדוכנים לחפש פריטים מעניינים. אבא השנה.

 

*השבוע נצפו באילת שחקן העבר של הפועל אשדוד, ניסים רווח, שהוא גם מלך השערים של הפועל אשדוד המיתולוגית בכל הזמנים. ניסים יצא לאילת יחד עם בנו איציק, העומד ללבוש ממש בקרוב את המדים הירוקים. הבן איציק עבד ללא הפסקה בחדר הכושר, כדי להגיע לצה"ל חזק וחטוב. שיהיה בהצלחה.

 

 

 

*גם השחקן הצעיר של מכבי אשדוד ברק חדד נפש השבוע, חדד הצעיר הגיע לחוף ה"לונה גל" בכנרת יחד עם החברים שלו מהבסיס ליום כיף בצפון. יום למחרת חדד הגיע לאימון של הקבוצה באולם בסיטי.

 

*לעומתו יוני דרעי חזר השבוע מצרפת אחרי שנסע לחתונה משפחתית. דרעי חזר היישר לאימוני הקבוצה ומעכשיו כנראה שנדווח לכם רק על ההכנות של הקבוצה לליגת העל וחסל סדר טיסות וחופשות.

 

*ג'ון גרגורי המאמן של אשדוד שוקד כבר כמה שבועות על לימודי העברית ואנחנו לא נתפלא אם עד סוך העונה הוא ייפגש לכתוב את המדור בעצמו.

 

 

 

*נשאר בגרגורי, הבחור יודע לא רק ללמוד אלא גם לבלות, האנגלי ניצל את פגרת סופ"ש שהועידה לו הנבחרת והמריא בשישי בבוקר להופעה של יו- 2 באתונה שביוון. גרגורי מעריץ גדול של הלקה הבטיח צילום עם בונו. המדור מחכה.

 

*המדור רוצה למסור מזל טוב לשגית רביבו שחגגה בראשון האחרון יום הולדת (הגיל שמור במערכת). מזל טוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה