להאזנה לתוכן:



המדור עושה חשבון נפש רגע לפני כניסתו של יום הכיפורים

 

 

 

*נפתח דווקא באיחולי מזל טוב לשוער מ.ס אשדוד דראגן סטויקיץ' שביום רביעי בלילה נולד בנו השני פיטר בישראל. אשדוד של דראגן שחזרה לישראל בגלל הרצון ללדת בארץ, ילדה את בנם השני למשפחת סטויקיץ'. השוער שנעדר מהאימון ביום חמישי הגיע לאימון ביום שישי וקיבל ברכות משחקני הקבוצה. המדור שואל האם זה מה שגרם לשוער להיות לא מרוכז בשבת מול נתניה ולקבל כרטיס אדום?...

 

*גם לדוד רביבו מגיע מזל טוב, לאחר שעות של המתנה, ילדה האישה אביגייל בת. דוד רביבו סוף סוף אבא. אחרי שעות של המתנה בחדר הלידה והקפצות אינסופיות, אנחנו סוף סוף יכולים  לדווח שדוד ואביגייל רביבו הפכו להורים טריים בשבת האחרונה לבת מתוקה. מאות חברים וסקרנים ניסו ליצור קשר עם האבא הטרי אבל הבחור שומר שבת ונאלץ להשאיר את כל הקרובים במתח עד שעה 18:20. עכשיו אפשר בהחלט לברך אותו ואפילו לתת הצעות לשמות...מזל טוב.

 

 

*החיים הטובים: אחרי שאכל דגים חריפים באילת ונהנה מהשמש, ביג בוס ג'קי בן זקן סגר את החג במועדון בנמל לצד מאות בליינים.

 

*רק עכשיו דיווחנו לכם שיש אהבה במשפחת רביבו וכבר אנחנו נאלצות לדווח שזה נגמר... היורש לבית רביבו, שי חוזר לשוק הרווקים מוקדם מן הצפוי. המדור בטוח ששי ימצא אהבה חדשה.

 

 

 

*מאמן הכושר יניב מרגוליס עושה בימים האחרונים את הדרך הארוכה מאשדוד לנהרייה וזה בגלל אשתו ההרה ומרגוליס בתור בעל למופת, דואג לחזור כל יום הביתה לאישה ולילדים בכדי לעזור. בעל השנה.

 

*ביציע הכבוד בנתניה פגש המדור בישראל קטורזה ובשני ילדיו באים לעודד את אשדוד, קטורזה שנראה היה מתוסכל בסיום, ביקש מהמדור לבדוק למה גרגורי לא החליף שחקנים? המדור מקווה שקטורזה קורא את המגזין.

 

 

 

*ביציע מהמגרש בנתניה קלטו אוהדי נתניה את קטורזה וצעקו לעברו שהקבוצה שלו נראית בדיחה, קטורזה לא הגיב.

 

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם עמר נהג האוטובוס המסור של הקבוצה, עמר הוא האוהד מספר אחד של הקבוצה. בסיום המשחק הוא מיהר לאוטובוס בכדי להכין את הקבוצה, השחקנים הצוות להימלטות מהירה.

 

 

*המדור רוצה לסיים במסגרת עשרת ימי תשובה ויום כיפור בכדי לבקש סליחה מכל מי שנפגע, מטרתו של המדור היא אך ורק לצחוק ולתת לספורט את המימד הקליל יותר. שום דבר מהנכתב כאן אינו אישי והכול בגדר הומור, ואם מישהו נפגע המדור מתנצל. גמר חתימה טובה לכולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה