להאזנה לתוכן:

המדור חוזר אחרי החגים במדור גדול ומורחב שינסה לסכם עבורכם את כל מה שקרה ברחוב הספורטיבי בשבוע האחרון

 

 

*נפתח עם ג'ון גרגורי, שלמרות היכולת הלא טובה של הקבוצה מצא זמן בשבוע שעבר לקפוץ למושב אמונים הסמוך לאשדוד ולהיכנס למסעדתSPACE . גרגורי שלווה בסוכן השחקנים דויד אבו הצטלם עם כולם, פתח שולחן ולא עזב לפני שהשאיר טיפ גדול למלצרים. אחת מהמלצריות אמרה: "עם כזה טיפ שיבוא כל יום".

 

*לפני כשבועיים הוא כבש נגד אשדוד בגביע הטוטו עם ב"ש, אבל עכשיו אפשר לברך את דוד רביבו במזל טוב, אחרי שסוף סוף נבחר שם ליורשת החדשה שלו ושל אביגייל, החל מהיום רצוי לשנן את השם טליה. דוד ואביגייל מתכוננים לבריתה בקרוב. מזל טוב.

 

 

 

*המדור רוצה להביא לכם כמה ספיחים מהמשחק הבית האחרון של אשדוד מול מכבי ת"א, שהיה עמוס באנשי כדורגל מכל הארץ. מכיוון שאשדוד מול מכבי היה המשחק היחיד באותו יום.

 

*זה התחיל ביציע הכבוד שהיה מלא מפה לפה ואי אפשר היה להכניס סיכה, מי שהיה אחראי על הסדר ביציע הכבוד, הוא בבי פרחן שדאג שכל אחד ישב בדיוק איפה שהוא צריך.

 

 

 

*כשבבי בא לתפוס את מקומו הקבוע ביציע, נאמר לו שהמקום שמור למאמן הנבחרת לואיס פרנדדז ועוזרו טל בנין, פרחן בלי להתבלבל, ענה: "זה המקום שלי ולא אכפת לי גם עם מאמן נבחרת צרפת מגיע". המדור שואל ומה היה קורה אם מאמן נבחרת מרוקו היה מגיע?....

 

*גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל הגיע למשחק ועסק בעיקר בנשיקות וחיבוקים עם אנשי אשדוד ובכלל, לוזון ירד במחצית למתחם חדרי ההלבשה, שוחח עם ג'קי ועם אנשי מכבי ת"א.

 

 

 

*אמרנו כבר שמאמן הנבחרת הגיע למשחק, בסיום המשחק היו אנשי אשדוד נסערים בעקבות אי השריקה של השופט לפנדל של הגנת מכבי על שריקי, פרננדז שקלט את הכעס ציין שגם לדעתו היה פנדל ברור ושהבלם פשוט חיבק את שריקי.

 

*רגע לפני העלייה לכר הדשא מול מכבי ת"א קלט צלמנו המסור אורי קריספין את יוסי שקל שהחליט לבדוק אם המצלמה של קריספין עמידה למים.

 

 

 

*בעקבות כל הבלגן עם השופט דניאל בר נתן, המדור קלט את שופט העבר דני קורן במגרש באשדוד שאחראי מטעם ההתאחדות על הנעשה במגרש וכן גם על השופטים. מעניין מה הוא חשב על השיפוט של בר נתן?...

 

*דיברנו עוד לפני המשחק על המפגש הצפוי בין יוסי מזרחי לאקסית, אז בשבת נרשמו מעבר לטקס של הקבוצה למזרחי, כמה מפגשים בין שחקני אשדוד למאמנם לשעבר, אחד מהם היה המפגש בין הקפטן המסופסל של גרגורי למאמן לשעבר.

 

 

 

*סטפן קינג היה זקוק למים במהלך המשחק מול מכבי, אך כאשר בספסל האשדודי לא מצאו את הבקבוק של הקינג, התנדב גרגורי לתת לו מהבקבוק שלו, רק בכדי שיחזור חזרה לכר הדשא. לא נגענו.

 

 

 

*אמרנו כבר שביציע הכבוד מול מכבי היו אינספור אנשי כדורגל, המדור שמח לראות מפגש בין פסגה בין שניים מהכדורגלנים הגדולים במדינה, חיים רביבו ואייל ברקוביץ'. רביבו וברקוביץ' שהיו הפרשנים באולפן של ערוץ 1 על הדשא בי"א, ישבו ביחד ביציע הכבוד ונהנו מהמשחק. ברקוביץ' אף התלונן בפני רביבו ספק בצחוק ספק ברצינות שאיך יכול להיות שאין שום כיבוד ביציע הכבוד.

 

*במהלך המשחק עברו הברקוביץ' ורביבו בתוך המגרש והקוסם ניצל את הזמן בכדי להגיד שלום למשה אוחיון שבדיוק התחמם על הקווים.

 

 

 

*קבלו תמונה של שניים שאחראים על הסדר באצטדיון הי"א, מוריס אזואלי ודני אלגרט שדואגים שהכול יעבור בשלום. אליהם חייבים להוסיף את הגברת ברג'יט דוקהן שבלעדיה אף משחק באשדוד לא יהיה מושלם.

 

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם אור טפירו הבן של... וזה שאמור להמשיך את השושלת במשפחה. טפירו הקטן הגיע לאחד מאימוני הקבוצה השבוע ופשוט גנב את ההצגה.

 

 

צילומים: אורי קריספין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה