להאזנה לתוכן:

המדור מגלה לכם מי הוא השריף החדש של העיר....

 

 

*נתחיל דווקא עם המשחק של אשדוד בסכנין, עידן שריקי שהבקיע בשבת האחרונה את השער השני עבור הקבוצה ושערו השני בכלל שיחק הפעם עם החולצה מספר 10 על הגב. שריקי כזכור משחק מאז שעלה לבוגרים של אשדוד עם מספר 14 על הגב. מה הסיפור? תתקדמו קדימה...

 

*שריקי סיפר שהמעסה של הקבוצה אמר לו שישחק עם מספר 10 וגם הוא יבקיע וגם הקבוצה תנצח. מעבר לשער עבור אשדוד היה שער ציון דרך בקריירה הנהדרת של עידן באשדוד שהבקיע את שערו ה- 50 בקבוצה, שער היובל.

 

 

 

*נעבור לכדורסל, קבוצת מכבי אשדוד שיחקה מול הפועל חולון והמשחק הסב הרבה אורחים מחוץ לעיר ואף מעבר לים. האורח הראשון שהגיע מתוקף תפקידו היה מורן רוט שחקנה של חולון שגר בעיר ועבר הרבה שנים באגודה. רוט קיבל זר פרחים מעו"ד שי האוזמן ולקח גם את הנקודות.

 

*ראמל בארדלי זכה לביקור חברים במשחק מול חולון, הראשון היה חבר קרוב מארה"ב שהגיע במיוחד העונה לשם המיוחד: "סול". החבר שמאד התעניין במה עשה חברו הקרוב על המגרש, ביקש מהמדור את דף הנתונים של המשחק, לבקשת החבר המדור נדרש להסביר ולתרגם איך קוראים את המספרים.

 

 

 

*שון ג'יימס שהלך יחד עם בארדלי לרכבו בדרך הביתה, התעניין אצל הרכז המקומי מול מי הם משחקים בשבוע הבא, שבארדלי אמר לו נתניה ענה ג'יימס בלי להתבלבל: "אם אנחנו הפסדנו להם אין סיכוי שאתם תנצחו", בארדלי שלא נשאר חייב אמר: "מה קרה לך? כבר ניצחנו אותם העונה", "מתי?" שאל ג'יימס, "במשחק אימון בקיץ ענה בארדלי, המדור רק יכול לתאר לכם את פרץ הצחוק של ג'יימס.

 

*מבזק רומנטי: כרגע זה רק בהתחלה ולא נראה כמשהו רציני אבל אם זה יתפתח המדור מבטיח לעדכן על הקשר שנוצר בין אחד משחקני אשדוד לאחת מהמעודדות של הקבוצה.

 

 

 

*קטיה לויצקי, אמברויסה אנדרסון ורנה מונטגומרי הגיעו ביום ראשון לעודד את קבוצת הגברים מול אשקלון, אנדרסון אף הגדילה שקמה וצעקה שראתה את צלמנו מתעד, החליטה לתעד בחזרה.

 

*יום שני בצהריים, מפגש פאשה בעיר, השריף החדש של העיר, משה אוחיון עם כובע בוקרים מעניין נכנס יחד עם האפסנאי צ'רלי להשביע את רעבונם. בתיאבון, בשבת נקווה שתאכל את בני יהודה.

 

 

*מבזק אירועים קטן: בספטמבר האחרון מסאי דגו והאישה אודליה הפכו להורים בפעם הראשונה. אודליה ילדה במזל טוב בן זכר וטקס הברית נערך בבית הכנסת לעיני בני משפחה קרובים בלבד. עכשיו, 3 חודשים אחרי, הגיע הזמן לחגוג בגדול את הולדת היורש הראשון לשושלת. זה קרה באולמי "מוסקט" בראשון לציון, החל מהשעה 20:00 עשרות כדורגלנים (מוכרים יותר ופחות) נהרו אל דלתות האולם חמושים במעטפות והמון מצב רוח. והתוצאה? ערב נוצץ ובלתי נשכח שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה וכלל אלכוהול, ריקודים והרבה הרבה צחוקים. היה שמח. מאשדוד נרשמה נציגות של הקשר הפצוע שי רביבו.

 

*נשאר בסימן של מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת ואחרי 9 חודשים פלוס עם הבייבי בבטן, חופית של יניב עזרן ילדה את היורש הראשון לשושלת. המון מזל טוב.

 

 

 

*גיא גודס ומאיר טפירו, נפגשו בשבוע שעבר באזורי חן באזור המרכז השתיים שכל כך שמחו לראות אחד את השני פתחו בשיחה של כמה דקות ארוכות ליד הרכבים הפתוחים. המדור שואל מה קרה לבית הקפה בעיר?

 

*רגע לפני שרשמו הפסד מרגיז להפועל חולון לקח המנכ"ל אלון בן זקן את שחקני מכבי אשדוד לבית קפה "אידי במרינה" במוצ"ש. השחקנים, הצוות נהנו ממטעמי המסעדה ומהפינוקים של אברהם הבעלים, חבל שזה לא ממש עזר על המגרש.

 

 

 

*ואי אפשר בלי לסיים עם החתונה של עידן שדה ודנית וזיגן שבשעת קריאת השורות האלה כבר בוודאי ייקראו עידן ודנית שדה. השתיים התחתנו ביום שלישי השבוע באולמי "סילבר" כ- 900 מוזמנים נכחו באירוע, שעידן ציון היה הנהג הראשי והחבר המלווה, המדור מבטיח להביא לכם בשבוע הבא כיסוי מלא של אירוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה