להאזנה לתוכן:

המדור חוגג את הניצחונות של הנציגות האשדודית בכדורגל ובכדורסל

 

 

 

*נפתח איך לא עם הניצחון של מ.ס אשדוד בבלומפילד, המאמן ג'ון גרגורי חשף בסיום המשחק שלאחר המשחק מול הפועל פ"ת שלח לו השוער יוסי שקל מסרון שבו הוא מבטיח לו ניצחון על הפועל ת"א שיחזיר את החוב אחרי פ"ת. "לא האמנתי לו בהתחלה, אבל עובדה שזה קרה". אמר האנגלי.

 

*גרגורי שלא הפסיק להתלהב מהיכולת של השוער שלו  שיחרר בסיום ציטוט שלא היה מבייש את ביאליק, הכתב שאל אותו האם אשדוד הייתה שווה שקל הערב? גרגורי ענה בלי להתבלבל: "הערב אשדוד הייתה שווה יוסי שקל", באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב.

 

 

 

*רגע לפני שסופסל מול הפועל ת"א מקבל שריקי מהמדור את תואר בעל ואב השנה, לאחר שביום חמישי האחרון בסביבות השעה 1300 נצפה החלוץ קונה בסופר השכונתי ברובע י"א. לשאלת המדור מדוע הוא מבצע את הקניות? ענה שריקי: "ככה זה שיש לך ילד קטן, צריך לעזור בבית".

 

*אחרון על שריקי, המדור מציע לו לחזור למספר 14 אחרי שהחליף ל- 10 וכבש מול סכנין, שריקי לא כבש כבר שלושה משחקים ברציפות ומול הפועל ירד בכלל לספסל. יוחזר ה- 14 לאלתר.

 

 

 

*נשאר בכדורגל רק ברמה האישית, שי רביבו אמנם לא משחק, אבל בכול הקשור לענייניי המין השני הוא מבוקש מאד, למדור נודע ששי מבלה את הלילות האחרונים בחברתה של סער מתוכנית הריאלטי "היפה והחנון". נחשו לבד מי בתפקיד היפה ומי בתפקיד החנון.

 

*באחד מאימוני מ.ס אשדוד השבוע החליט המנהל תורג'י לעשות קצת אווירה טובה בסוף האימון והזמין את שחקני מ.ס אשדוד להתערבות על בעיטות לשער, תורג'י הראה שכוחו עוד במותניו וגרגורי אף שקל לחדש את כרטיס השחקן של המנהל המסור. המדור שרק את תורג'י גם משחק כדורסל בטוח שהוא יכול לעזור גם לקבוצת מכבי אשדוד.

 

 

 

*נעבור לכדורסל, עושה רשום שמשבוע לשבוע ראמל בארדלי הולך ומביא לאשדוד את כל חברי הילדות שלו, אחרי וינסטון, ראינו השבוע ביציעי הקריה גם את חברת ילדות של ראמל שישבה ליד וינסטון לאורך כל דקות המשחק וכססה ציפורניים.

 

*במשחק של אשדוד מול חיפה הגיע בתור מבקר השופטים דוד דגן שהתיישב ליד היו"ר יצחק גבאי ומנכ"ל העמותה ניסים דוק, הרבה מיושבי היציע התעניינו מה רושם דגן בפנקסו.

 

 

 

*המשחק בין אשדוד לחיפה איחר יותר מהמצופה וזאת בגלל שאוטובוס חיפה נתקע בפקק של כביש 6, המשחק התחיל חצי שעה מאוחר יותר. המדור שמאד רצה לצפות בינתיים במשחק של אשדוד בבלומפילד ביקש ממנהל האולם להדליק עבורו את הטלוויזיה, אך הסתבר לו שהערוץ המשדר לא פתוח. לטיפולכם אנשי אשדוד.

 

*עוד מעללי טלוויזיה, אלון בן זקן ושאר אנשי התקשורת מאד התעניינו בהפתעה שנרקמה בנוקיה בה בני השרון גברה על מכבי ת"א (91-88) אך ברגע שבן זקן רצה להדליק את הטלוויזיה כדי לראות את דקות הסיום של המשחק הוא גילה שהטלוויזיה לא נדלקת, המדור חושב שגם אין ערוץ וגם אין טלוויזיה זה כבר יותר מדי. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה