להאזנה לתוכן:

המדור חוגג את המשחק מול מכבי ת"א ומצטער על התיקו מול ר"ג

 

 

 

*נפתח במבזק של נצפו כאן: עידן שדה והאישה הטרייה דנית כנראה צריכים לאבזר  את הבית ולכן בשבוע שעבר הם נכנסו לחנות "מוזלים" בעיר בכדי להצטייד בציוד לבית החדש.

 

*יום ראשון בבוקר: הסופר השכונתי בי"א דוד רביבו נכנס לוקח שתי קרטונים של חלב, עיתון וקצת ירקות, משלם ויוצא. ככה זה שיש לך אישה וילדה בבית.

 

 

 

*מספיחי טרום המשחק מול מכבי ת"א, כל מי שרצה להשיג כרטיס למשחק דיבר עם בן זקן שהיה מחובר עם שני טלפונים לאוזן. אולי זו הסיבה שכל הכרטיסים אזלו כבר ביום חמישי, הקופה הניידת של בן זקן עשתה את העבודה.

 

*נאור גלילי הגיע ביום חמישי לתחנת הדלק "גל" הראשונים בכדי לדאוג קצת לאוטו, אחרי שטיפה קלה ובדיקה של אוויר, הוא יצא לדרכו.

 

 

 

*יום ראשון בבוקר, עו"ד שי האוזמן מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד שוכב בביתו קודח מחום. האוזמן זה המדור, האם סופו צריך לחשוש? "אני לא מחמיץ משחקים, ניסתי דווקא לנסות להדביק את מכבי ולהסתובב לידם אבל זו הייתה בעיה כי הם היו בליטא".

 

*לפני המשחק מול מכבי ת"א במכבי אשדוד ערכו טקס הוקרה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שקיבל חולצה ממוסגרת עם הספרה 1 חתומה בידי שחקני הקבוצה.

 

 

 

*המדור רוצה לעצור ולאחל מזל טוב לדן ולנסי שבשבוע שעבר נולד לו בן טרי במזל טוב. הבן מצטרף לבת הבכורה של ולנסי. מזל טוב.

 

*סטפן קינג נעדר מהמשחק מול ר"ג בשבת בשל צהובים, אך זה לא מנע ממנו להמר על ניצחון של 3-4 שערים לאשדוד, "משה, שריקי ומקרייב" יכבשו אמר קינג. גם אחרי שר"ג עלתה ל- 1-0 קינג דבק בהימור שלו. בסיום שנגמר 2-2 המדור שאל את קינג לפשר ההימור שרק חייך ואמר: "אמרתי שיהיו ארבעה שערים וצדקתי".

 

 

 

*רבים מאנשי ר"ג הביאו פליאה על יכולת השריקה של גרגורי שלא הפסיק לשרוק לשחקניו לאורך כל המשחק. בסוף השריקות לא ממש עזרו.

 

*במכבי אשדוד ויתרו על טקסי המשחק הרגילים ועל להקת המעודדות בעקבות אסון הכרמל וכאמור הסתפקו רק בטקס ההוקרה ללסרי. הדלקת נרות לפני הייתה גם הייתה.

 

 

 

*במ.ס אשדוד המשיכו את המסורת של חגיגת ימי הולדת מרוכזים לאנשי הקבוצה, בשבוע שעבר חגגו את ימי ההולדת של ילדי חודש נובמבר, כמדי סוף חודש בנר ראשון של חנוכה. החוגגים היו: חיים רדנר המעסה, לואי טאהא, עידן שריקי, יוסי שקל, האמהות של האקדמיה ריקי וסול וכן פיורי. כולם קבלו מתנה תכשיטי מהספונסר תכשיטי דניאל ולבסוף קינחו בסופגנייה מתוקה.

 

*במ.ס אשדוד המשיכו לתרום לקהילה במסגרת התרומה לקהילה הגיעו שחקני מ.ס אשדוד לביה"ס "צפרירים" ברובע י"א שם פגשו את "המארח" אדיר בן זקן הבן של הבעלים שאירח את השחקנים שנכנסו לכיתות, שיחקו עם הילדים ועזרו להם בשיעורי הבית.

 

 

*רגע לפני שהעלה את מאזנו ל- 10 שערים הגיע משה אוחיון למתחם "סינמה סיטי" בראשל"צ אך בכדי להתרשם מהחניות במקום ולא בכדי לצפות בסרט.

 

*ביום שלישי האחרון נפתח באופן רשמי ערב שנות ה-80 ב"גג" של ה"סווט-סטאר". הערב לווה בהופעה של צמד הזמרים האמריקאים מייקל ודיאנה שהרקידו, הקפיצו וריגשו את כל הבליינים. גם קטיה לויצקי מקבוצת כדורסל הנשים של מכבי אשדוד, הגיעה עם חברות נוספות מהקבוצה, והן שרו ברגש ורקדו עד השעות הקטנות של הלילה. טוב, לאחר כאלה ניצחונות מרשימים מגיע להן לחגוג.

 


*בשבוע החולף יצאו כ– 40 עובדי רשות הספורט לסיור חוויתי-מקצועי בצפון המדינה. כשהגיעו למצודת קלעת- נמרוד ברמת הגולן הניפו את הכרזה: "פעילות גופנית התרופה הטבעית", המהווה חלק מהקמפיין הפרסומי לעידוד הפעילות הגופנית לתושבי אשדוד. עובדי רשות הספורט "עשו בעצמם" לא מעט ספורט בסיור, כשטיפסו במעלה הרים וגבעות במהלך הסיור. לאחר שלושה ימים של הסיור חזרו עובדי הרשות הביתה לאשדוד מרוצים, עייפים אך מלאי אנרגיה.

 

*הפרסומאי דודו קקון מונה בסוף השבוע למנהל השיווק של קבוצת הגברים של מכבי אשדוד. במסגרת תפקידו החדש כמנהל שיווק, יקדם קקון את המודעות לעולם הכדורסל באשדוד, יפעיל שיתופי פעולה עם ארגונים מקבילים להווי התרבות והספורט, יגייס ספונסרים, יקים פרויקטים חינוכיים ויפיק הפנינג מידי משחק בית במטרה לתת חיים לתרבות הכדורסל בעיר אשדוד.

 

 

 

*ביום ראשון חגגו יום הולדת הגדול מכולם רפי נידם וחברו הטוב הרצל שטרית כל עובדי חב' פילגר הגיעו לברך כולל החבר ובעל החב' גקי בן זקן החוגגים לא רצו לספר כמה שנים הם סופרים לכן נאחל רק בריאות  ואריכות ימים אמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה