|
ליגה א': עירוני אשדוד הפסידה ליבנה, אדומים גברו על לוד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e25994f9-f469-4717-b14f-998140dabfc5','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e25994f9-f469-4717-b14f-998140dabfc5','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e25994f9-f469-4717-b14f-998140dabfc5','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
עירוני אשדוד הפסידה בשישי חרף משחק טוב למכבי יבנה 1-0. מחפוד החמיץ פנדל לצהובים. אדומים אשדוד גברו 2-0 על לוד
המחזור האחרון בליגה, זימן לעירוני אשדוד מפגש מסקרן בחוץ מול מכבי יבנה. לצערם של שחקני עירוני הם ירדו מנוצחים אחרי הפסד 1-0. עומר לקאו כבש לזכות יבנה, כאשר שוער יבנה, דודי אלון, הדף שני פנדלים, פנדל ופנדל חוזר, שניהם של ניראל מחפוד. מנגד, אדומים אשדוד- הפועל לוד 0:2 האורחת ממשיכה להתרסק ונראה שאופיר רגב יפגוש בקרוב את ליגה ב'. אדומים ממשיכים עוד שבת עם ניצחון ביתי חשוב.
|
|
|
|