ליגה א': אדומים גברו על הרצליה, עירוני עם הפסד ללוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0de16b9d-84a6-432a-9160-1081446c36c9','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0de16b9d-84a6-432a-9160-1081446c36c9','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0de16b9d-84a6-432a-9160-1081446c36c9','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אדומים אשדוד עם ניצחון מרשים על הרצליה, עירוני אשדוד ממשיכה לאבד גובה עם הפסד נוסף הפעם מול לוד

אדומים אשדוד

בשלישי האחרון התקיים מחזור אמצע השבוע בליגה א', המחזור ה- 32 בליגה א' דרום. כל שבעת המשחקים התקיימו להם בשעה אחידה (16:15). 

שתי הנציגות של העיר, במגמות הפוכות, כאשר אדומים אשדוד הרשימו עם ניצחון ביתי מרשים 2-0 על הפועל הרצליה ואילו עירוני אשדוד עם הפסד חוץ מול קבוצת התחתית של הפועל בני לוד, המשיכה את המגמה השלילית שלה מהמשחקים האחרונים.

כאמור, הקבוצה של סתיו אלימלך, עם ניצחון מרשים 2-0 על הפועל הרצליה. שגיא אוחנה ושחר שפייר קבעו את תוצאת המשחק עמוק בתוספת הזמן. 

מנגד, כאמור, עירוני אשדוד עם הפסד חוץ 2-1 מול הפועל בני לוד, הבקיעו ללוד: דן עובדיה ו-וובה בראון, הבקיע לאשדוד: ניראל מחפוד.

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה