|
לאומית: אדומים אשדוד עלתה מעל המינוס
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d92c45d8-94eb-4c13-a89b-09b010f35dc0','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d92c45d8-94eb-4c13-a89b-09b010f35dc0','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d92c45d8-94eb-4c13-a89b-09b010f35dc0','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
במשחק חלש ללא שערים, אדומים אשדוד הצליחו לחלץ נקודה ביתית מאחי נצרת והצליחו לראשונה העונה לעלות מעל אפס נקודות עם נקודה ראשונה העונה
המחזור ה-16 בליגה הלאומית התקיים בשישי האחרון עם חמישה משחקים ולא מעט דרמות, מבחינת אשדוד, הקבוצה האדומה הצליחה לראשונה העונה לעלות למאזן נקודות חיובי אחרי תיקו נוסף די משמים ומשעמם 0-0 בבית מול אחי נצרת. הקבוצה של דוד רביבו תקווה שאולי הנקודה הזו, שמעלה את הקבוצה מעל האפס, אך עדיין מותירה אותה עמוק במקום האחרון תפתח איזו דרך חדשה בסיבוב השני.
|
|
|
|