|
טורניר היחידים של האקדמיה לטניס בבית לברון
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('49167752-e36d-420f-8b2b-a67b1a927436','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('49167752-e36d-420f-8b2b-a67b1a927436','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('49167752-e36d-420f-8b2b-a67b1a927436','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
טורניר האקדמיה לטניס של בית לברון - גילאים 19 פלוס, בהנהלת אלפרד קריאולנסקי, התקיים במוצ"ש, אפשר לחברים המתאמנים באקדמיה לשחק זה מול זה באווירת תחרות מקצועית.
במשך 3 שעות התחרו החברים זה בזה ובסיום חולקו גביעים לזוכים –
מקום 1 - אלכס רבינוביץ מקום 2 - אייל בן שמחון
מקום 3 - אמיר אבן מקום 4 - גל וייס 
|
|
|
|