אדומים אשדוד: הקבוצה עברה בקרה באופן מלא, בחמישי (19:45) משחק בית מול רמה"ש בגביע הטוטו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a713da42-8133-4b82-802c-2b05186c03e0','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a713da42-8133-4b82-802c-2b05186c03e0','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a713da42-8133-4b82-802c-2b05186c03e0','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

לראשונה מאז החלו משחקי גביע הטוטו, אדומים אשדוד תקיים משחק גביע הטוטו בהרכב מלא לאחר שהקבוצה עברה בבקרה התקציבית באופן מלא. המשחק מול רמה"ש יהיה ביום חמישי הקרוב (19/8) בשעה 19:45 באצטדיון הי"א בעיר

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה