תדהמה: אוראל סויסה בן ה-32 נפל אל מותו באשדוד


להאזנה לתוכן:

אוראל סויסה בן ה-32 נהרג בנובמבר השנה בנסיבות טרגיות בנפילה מגובה ברחוב הציונות באשדוד.
הבשורה הכואבת הותירה רבים בהלם גדול: "רק אתה יודע כמה אהבתי אותך אהבת דם אמתית שרק אחים יודעים" - ספד לו חבר ילדותו. אוראל ז"ל הותיר אחריו אישה

אוראל סויסה ז"ל

הלם כבד אמש בנובמבר באשדוד עם היוודע דבר הטרגדיה הנוראה במהלכה נפל אל מותו אוראל סוויסה מאשדוד, והוא בן 32 בלבד. האירוע  אירע  עם צאת השבת ברחוב הציונות בעיר. צוותי ההצלה הוזעקו למקום, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו במקום.

אוראל, שהיה אהוב מאוד על קרוביו, הובא למנוחות בשעת חצות לילה בבית העלמין באשדוד. "אני בשוק. ראיתי אותו בשישי יוצא מההורים שלו...אמרתי לו שלום" - מספרת שכנה. "ראיתי אותו שוב יוצא אתמול אחה"צ מההורים, הוא כנראה עשה אצלם שבת. אבא שלו יצא מיד אחריו להתפלל".

"אין לי מושג מה קרה שם" - היא מוסיפה. "אני יודעת שאוראל התחתן לפני שנתיים בערך ואני יכולה לומר שהמשפחה מסורתית ומאוד נורמטיבית. קסם של אנשים. זה לא נתפס, זה לא הגיוני. פשוט עצוב".

יוסי, חבר ילדותו, מספר: "אוראל היה אדם פשוט, טיפוס כזה של אנשים שרק דואג לאחרים. אי אפשר להגיד עליו דבר רע אחד. כל מה שהיה יוצא לו מהפה הייתהה בו דאגה לאחרים, זה מה שאפיין אותו. היינו בקשר יומיומי, אנחנו חברים טובים מגיל 4. רק ביום חמישי האחרון ישבנו יחד".

"אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה שם" - הוא מוסיף, "אומרים שהוא מעד ונפל. נצטרך עכשיו להמשיך את החיים שלנו הלאה בזמן שאוראל היקר שלנו נמצא במקום אחר. עצוב וכואב...רק ה' יעזור".

בפוסט שפרסם אמש בפייסבוק, נפרד יוסי מחבר ילדותו האהוב: "בצער רב וביגון קודר אנחנו מודיעים על פטירת חברנו אחינו היקר אוראל סוויסה. רק אתה יודע כמה אני אהבתי אותך אהבת דם אמיתית שרק אחים יודעים. הלוויה תצא היום בשעה 00:00 מבית העלמין באשדוד".

אוראל ז"ל הותיר אחריו אישה. משפחתו יושבת שבעה ברחוב כינרת 74, בקומה השנייה. 

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה