רפי גבאי נפטר בנסיבות טראגיות והותיר רבים בהלם גדול: "הלב נקרע"


להאזנה לתוכן:

רפי גבאי הוא תושב העיר שנפטר השנה בנסיבות טראגיות, והוא בן 52 בלבד. גבאי ז"ל, בן למשפחת גבאי המוכרת מאשדוד, היה גאוות המשפחה. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הלווייתו נערכה באשדוד בהשתתפות מאות מלווים. אחיו, הפייטן המוכר זיו גבאי: "נשארתי עם חור ענק בלב". מאות בני אדם הגיעו ללוות את רפי בדרכו האחרונה בבית העלמין באשדוד

רפי גבאי ז"ל

אבל כבד באשדוד עם היוודע דבר פטירתו הפתאומית בנסיבות טראגיות של רפי גבאי, בן למשפחת גבאי המוכרת מאשדוד, והוא בן 52 בלבד. 

רפי ז"ל, אחיהם של הפייטנים המוכרים בן וזיו גבאי ושל הקבלנים יהונתן, מוריס ויגאל גבאי, בעלי החברה להתחדשות עירונית "ישפה", היה גאוות המשפחה. 

"אחי היה עובד בכיר באלתא" - מספר זיו, אחיו של רפי ז"ל. "ביום חמישי האחרון פגשתי אותו, הוא אמר לי שהוא יוצא לנופש לכמה ימים וקבענו שניפגש בשלישי, אבל קרה מה שקרה".

.

הפייטן המוכר והאהוב שרגיל לשמח אנשים, נותר עם חור גדול בלבו, מבכה על לכתו בטרם עת של אחיו האהוב. "רפי אחי היה איש צדיק בעל מידות תרומיות" - הוא אומר. "אדם צנוע שתמיד נחבא אל הכלים, הוא היה גאה בנו בדרכו הצנועה והשקטה, ומעולם לא התלונן. היה אהוב מאוד על הבריות". 

מאות רבות הגיעו ללוות את רפי ז"ל בדרכו האחרונה. ספדו לו בניו, אישתו, האחים והרב מאיר אבוחצירא. בני המשפחה המומים וכואבים את הטרגדיה הקשה שפקדה אותם.

רפי ז"ל הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים.

יהי זכרו ברוך

צפו בתמונות מחייו של רפי ז"ל >>

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה