עצוב: מרים נניקאשוילי הלכה לעולמה, חודש וקצת לאחר ששכלה את כלתה


להאזנה לתוכן:

טרגדיה נוספת בבית משפחת נניקשוילי: אם המשפחה, מרגו (מרים) נניקאשוילי, הלכה לבית עולמה בנובמבר השנה, קצת יותר מחודש מאז שכלה את כלתה, ללי ז"ל, אשתו של יהודה נניקשוילי וגיסתו של איש העסקים האשדודי אברהם נניקשוילי.

מרגו (מרים) נניקאשוילי ז"ל. יהי זכרה ברוך

קצת יותר מחודש עבר מאז לכתה בטרם עת של ללי נניקשוילי ז"ל, אשתו של יהודה נניקשוילי וגיסתו של איש העסקים אברהם נניקשוילי, כתוצאה מסיבוכים של נגיף הקורונה. כעת, נאלצת המשפחה המוכרת מאשדוד להתמודד שוב עם השכול, עם פטירתה היום (שבת) של אם המשפחה מרגו (מרים). 

מרים ז"ל, תובא למנוחות מחר (א') בבית העלמין באשדוד, אולם בשל ההגבלות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, הלווייתה תיערך בנוכחות המשפחה הגרעינית בלבד. 

יהודה בנה פרסם בפייסבוק: "נפלה עטרת ראשנו. אנו מודיעים בצער רב על פטירת אימנו, מורתינו, סבתינו מרגו (מרים) נניקאשוילי, אשת חיל וחסד וגבורה. מחר, יום ראשון, תתקיים ההלוויה ועקב נסיבות המצב וכללי הקורונה, ההלוויה תתקיים במסגרת המשפחה הגרעינית. המשפחה תשב שבעה בנחל קדרון 10 אשדוד רובע י"א, בין השעות 11:00-14:00 ו 16:00-21:00".

עם היוודע הבשורה המרה והכואבת, החלו רבים לבכות את לכתה של אם המשפחה האהובה. "יהי זכרה זכרה ברוך של דודה שלנו הצדיקה ואשת חסד ואמת" - ספד לה רפאל, אחיינה. "היא באמת הייתה אשת חיל. דודה יקרה בחיים לא נשכח אותך. את ממש היית צדיקה מסרת את נשמתך ביום שבת. דודה יקרה מנוחת עדן אמן. ת.נ.צ.ב.ה".

לואיזה שכנתה הקרובה ספדה: "דודה מרגו יקרה ואהובה, כמה אהבתי אותה...הייתה אישה מדהימה, אשת חיל, שכנה אמורה שלי המון שנים. היינו כמו משפחה אחת. משתתפת בצערכם בנים וכלות יקרים, אתם יודעים כמה אהבנו אחת את השניה. יהי זכרה ברוך, רק חבל שלא יכולה להיות איתכם. שולחת חיבוק".

יהי זכרה ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה