עצוב: דוברשלום שימשילשוילי הלך לעולמו בגיל 62 לאחר אשפוז במחלקת הקורונה


להאזנה לתוכן:

הלך לעולמו דובר שלום שמישילשוילי לאחר שאושפז במחלקת הקורונה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, והוא בן 62 בלבד.
שמישילשוילי ז"ל, שנאבק במשך כשנתיים במחלה קשה, היה נהג מונית מוכר מאוד בעיר. הוא יובא למנוחות בפברואר השנה בבית העלמין באשדוד. בנו, אנרי: "אבא היה אדם צנוע, איש רודף שלום"

דוברשלום שימשילשוילי ז"ל

במחלקת הקורונה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כחצי שעה בלבד לפני כניסת השבת. דוברשלום שימשילשוילי, שהיה נהג מונית ולדמות מוכרת מאוד באשדוד, הלך לבית עולמו לאחר שנאבק בקורונה ולאחר מאבק בן שנתיים מול מחלת הסרטן, והוא בן 62 בלבד.  

שמישילשוילי ז"ל נדבק בנגיף. ביום שבת שעבר הודיע הצוות הרפואי על שחרורו, אולם מצבו החל לפתע להידרדר. ביום רביעי האחרון הוחלט להרדימו ולהנשימו על אף שיצא שלילי בבדיקות חוזרות לקורונה, וביום שישי, כאמור, תש כוחו והוא השיב את נשמתו לבורא.

"הודיעו לנו שיש לנו שעה-שעתיים להגיע ולהיפרד ממנו" - מספר בנו אנרי, בעל משרד תיווך מוכר בעיר, על אותם רגעים בבוקר שישי האחרון. "הגענו, הוא היה מורדם ומונשם, אבל כל המדדים שלו היו על אפס. ניגש אלינו הרופא ואמר שזהו - אבא נפטר". 

"לא הצלחנו לעכל את זה, אפילו לא הספקנו להיפרד" - הוא מוסיף לספר. "חשבנו על זה שיכול להיות שזה מוות קליני והחלטנו להישאר. פתאום אחרי חצי שעה הלב שלו שב לדפוק והמדדים עלו בחזרה. הרופאים היו בהלם. זמן קצר לאחר מכן הוא נפטר".

לדבריו, אביו נפטר כתוצאה מקריסת מערכות שנוצרה בשל זיהום ולא מנגיף הקורונה. "לא היה לו סיכוי לצאת מזה" - אומר הנרי. "אבא החזיק מעמד עד הסוף כדי שנספיק להגיע אליו ולהיפרד. לאורך כל התקופה הוא היה מחייג אלינו בשיחת וידאו כדי לעודד אותנו שהוא תכף מחלים ויוצא".

שמישלשיוילי ז"ל, יליד גיאורגיה, עלה לישראל בשנת 98'. הבן אנרי מספר עליו: "אבא היה נהג מונית. אדם פשוט, אבל אין אחד שלא הכיר אותו. באמת. הוא היה אדם דתי, שומר שבת. הוא נפטר חצי שעה לפני שבת. אני לא מבין בזה אבל אומרים שזו שעת פטירתם של צדיקים".

"אבא היה אדם צנוע ואיש רודף שלום שכבוד האדם תמיד היה חשוב לו מאוד" - הוא מוסיף. "תמיד הוא חינך אותנו לכבד את האחר וביקש מאיתנו להימנע ממריבות. הוא נהג לתת תרומות לרבנים גדולים...אין חרדי או אדם מהעדה הגרוזינית בעיר שלא הכירו אותו". 

דוברשלום שמישלשוילי ז"ל הותיר אחריו את אשתו סבטה תמרה שתבד"לא, שני בניו אנרי ומיכאל רומן ואת אביו מאיר בן ה-96. 

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה