לאחר מאבק של חודשיים בנגיף הקורונה - הלך לעולמו אלי דדיה


להאזנה לתוכן:

אלי דדיה (52) נפטר באפריל השנה כתוצאה ממחלת ריאות ממנה סבל לאחר שנדבק בקורונה. דדיה ז"ל היה מאושפז במשך חודשיים, למרות מאמצי הרופאים להציל את חייו, מערכות גופו קרסו וניסיונות ההחייאה לא צלחו. דדיה ז"ל היה מוכר היטב בקהילה הדתית מסורתית בעיר, ובהלוויתו ספד לו רבי מאיר אבוחצירה

אלי דדיה ז"ל  (באדיבות המשפחה)

חודשיים לאחר שהתגלה כחולה קורונה ואושפז בבית החולים, אלי דדיה הלך לעולמו והוא בן 52 בלבד. דדיה ז"ל אושפז בבית החולים ביחידת הטיפול נמרץ קורונה בשושן פורים, אז התגלה כי נדבק בנגיף ומצבו קשה. במשך חודשיים ניסו הרופאים לעשות ככול יכולתם להציל את חייו של דדיה, אך הנזק שגרם נגיף הקורונה לריאותיו של דדיה היה קשה מאוד. במשך קרוב לשעה ניסו הרופאים לבצע בדדיה פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. בני משפחתו של אלי מספרים כי הוא לא התחסן נגד נגיף הקורונה בטרם נדבק בנגיף.

אלי דדיה היה בן 52 בפטירתו, היה בנו של רבי יוסף דדיה זצ"ל. היה רווק והתגורר עם אימו ואחיו. בצעירותו היה הנהג של הרב מאיר אבוחצירא שליטא. היה מבקר קבוע בישיבת ילדי שגיא ויעקב והיה חברו הקרוב של שגיא גוזל ז"ל, שעל שמו נקראת הישיבה. 

האחות תמי סיפרה על האח שאיבדה: "אלי היה איש טוב, עם לב זהב. היה אדם רודף צדקה וחסד, עניו וצנוע בכל מידותיו".

רבים הגיעו בחצות של מוצאי השבת ללוות את אלי דדיה בדרכו האחרונה. ספדו לו הרב מאיר אבוחצירא שליטא, הרב סבח, הרב מגן ואחיו שמעון.

יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה