כבוד: דור כנפו מאשדוד נמנה בין 30 הצעירים המבטיחים בישראל של מגזין פורבס


להאזנה לתוכן:

איש ההייטק האשדודי (והבן של ממ"ק ראש העיר גבי כנפו) נכנס לרשימת 30 הצעירים המבטיחים של ישראל מתחת לגיל 30, לאחר שיחד עם שותפו, גיל עזריאלנט, גייסו השניים כ-100 מיליון דולר לחברת הסטארט-אפAxis Security שייסדו יחד

דור כנפו. צילום פרטי

כשהכירו לראשונה ב-8200, שובצו דור כנפו וגיל עזריאלנט, מייסדי Axis Security, לאותו הצוות ומהר מאוד הפכו לחברים טובים. חברות שהניבה את אחד הסטארט-אפים המבטיחים ביותר בתחום הסייבר. "היינו באותו צוות" - מספר עזריאלנט, "ועבדנו במשך תקופה ארוכה על המון 'ממצאים מורכבים' בעיקר מהצד ההתקפי. היום באקסיס אנחנו בצד של ההגנה".

אחרי הלימודים כל אחד פנה לדרכו, אך הקשר הקרוב נשמר. עזריאלנט פתח סטראט-אפ בתחום התיירות וכנפו השתלב והתקדם לתפקיד מפתח בחברת הסייבר Fireglass, שמאוחר יותר נמכרה לענקית האמריקאית סימנטק ב-250 מיליון דולר.

"כל הזמן הרצנו רעיונות, סביב הניסיון שצברנו יחד בשירות וסביב הניסיון של דור ב-Fireglass" - מספר עזריאלנט. "משם גילינו את הזדמנות. ידענו שבהסתכלות קדימה המגמה היא מעבר לעבודה ולהתקשרות מרחוק, שכל הסיפור הזה הולך להיות הרבה יותר נפוץ בעתיד הקרוב, ואז כמובן הגיעה הקורונה וזירזה את הכל ומה שחשבנו שייקח כמה שנים לקח חודש בלבד".

המוצר מבוסס הענן של Axis Security מאפשר לחבר עובדים ומשתמשים לארגונים באופן גלובלי, תוך זמן קצר ומכל מקום או מכשיר. "אנחנו מאפשרים לעובדים להתחבר ולעבוד עם כל האפליקציות שהם משתמשים בהן בארגון, כל אפליקציה, בצורה בטוחה ופשוטה מאוד, מבלי לחבר אותם לרשת הארגונית ומבלי לסכן אותה אף פעם" - מסביר כנפו. "זה פתרון שהוא הרבה יותר מהיר, הרבה יותר בטוח, נותן שליטה יותר טובה על התנאי האבטחה וגם הרבה יותר נוח לניהול".

הפלטפורמה של Axis הפכה למוצר לוהט ומבוקש על ידי חברות וארגונים רבים. בשנת 2020 בלבד השלימה החברה שני סבבי גיוס בהיקף מצטבר של כ-46 מיליון דולר. ממש לאחרונה השלימה סבב גיוס נוסף של 50 מיליון דולר, מה שמביא את סך הגיוסים שלה לכ-100 מיליון דולר.

"אנחנו רוצים לבנות מהיסוד חברת ענק" - מצהירים המייסדים. "בשביל זה אנחנו רוצים להאיץ את הצמיחה, לעשות Scaleup לתפעול ולמכירות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה