דני רייף, הגולש האשדודי הראשון, הובא למנוחות במרץ השנה באשדוד


להאזנה לתוכן:

דני רייף ז"ל, מראשוני הגולשים באשדוד שנפטר באוסטרליה לאחר מאבק במחלה קשה, והובא למנוחות בבית העלמין בעיר

דני רייף ז"לדרכו האחרונה - במוצאי שבת יובא למנוחות דני רייף, ראשון גולשי הגלים באשדוד. דני נפטר באוסטרליה לאחר התמודדות עם מחלה קשה, גולשים ומכרים פתחו במבצע לאיסוף להבאתו לקבורה בישראל.

דני רייף רוכב על גל. צילום: אבי נסימי

דני רייף ז"ל, נחשב לאחד מחלוצי גלישת הגלים בישראל ובחייו אף היה לאגדת גלישה מקומית. הוא התמודד במשך תקופה עם מחלה קשה וביום שבת שעבר, לפנות בוקר, הוא עצם את עיניו בפעם האחרונה. 

החברים סיפרו כי רייף, שהשמחה כל כך אפיינה אותו, ביקש להיפרד מהעולם בשמחה והעביר את רגעיו האחרונים בחגיגה עם חברים בוילה על חוף הים באוסטרליה. "דני ידע שזה הסוף והוא ביקש להיפרד בשמחה בפורים" - סיפר מכר שלו.

לפני מספר חודשים הפיקו בעמותה לגלישת גלים וספורט ימי באשדוד, סרט קצר המביא את סיפורו של רייף ז"ל, כדי להוקיר את האיש והאגדה עוד בחייו. לצפייה לחצו כאן

"דני היה דמות להערצה, הוא חי את החלום בדרך הכי ארדקור שיכולה להיות" - סיפר גולש הגלים ירון קליין, מי שיזם והגה את הפקת הסרט שנועד להוקיר את רייף עוד בחייו. "בשנה האחרונה הוא היה חולה מאוד ורצינו לחזק אותו באהבה, שיידע כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותו. הוא ראה את הסרט והתרגש מאוד. זו הייתה הדרך שלנו להוקיר אותו ולומר לו שאנחנו אוהבים אותו עוד בחייו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה