דניאל פרג' בן ה-22 נהרג בתאונת האופנוע באשדוד - "הלב כואב עד עמקי הנשמה"


להאזנה לתוכן:

דניאל פרג' בן ה-22 מאשדוד נהרג בשדרות בני ברית בעיר. חבריו ומכריו התקשו לעכל את דבר הבשורה הכואבת: "אין מילים לגזרה הקשה הזאת"

דניאל פרג' ז"ל. צילום פרטי

אבל גדול נפל על העיר בפברואר השנה, רגע לפני כניסת השבת, עם היוודע דבר פטירתו של דניאל פרג' בן ה-22, לאחר שהובהל במצב אנוש אל בית החולים כתוצאה מתאונת הדרכים.

דניאל ז"ל, שרכב על אופנוע בשדרות בני ברית, נפגע ממשאית חולפת וכאמור נפצע באורח אנוש. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינו אותו עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים אסותא, שם למרות מאמצי הרופאים נקבע מותו. 

דבר הבשורה המרה היכה בהלם רבים מתושבי העיר שמתקשים לעכל את האסון הכבד. "תנוח על משכבך בשלום ילד יקר" - ספדה לו מירב אברהם בפייסבוק. "את הרגעים המעטים שהיו לנו לא אשכח לעולם. בכל פעם ששאלתי לגבייך רק מילים טובות נאמרו עלייך, ולי ישאר תמיד הרגשת פיספוס שלא ניפגשת עם האחים שלך שמכירים אותך דרך הסיפורים שלי".

זירת התאונה. צילום: איחוד הצלה

סאלי ליברטי ספד לו: "אחי היקר לא מאמין אין עליך בעולם הזה, באמת שאין. לפני 4 ימים ישבנו אכלנו צחקנו הכול היה רגיל, לא אמיתי שדווקא אתה בעולם הזה הולך, ילד הכי מיוחד וגבר שיש בעיר הזאת איך זה הגיוני.

אחי היקר תנוח על משכבך בשלום, אחי אהוב, אוהב אותך עד אין סוף, לא אשכח אותך לעולם. תהיה נשמתך עדן אחי היקר. אוהב אותך המון חבר יקר, אתה למעלה במקום הכי טוב...שמור עלינו מלמעלה אחי היקר ואהוב, לא מאמין שרושם את זה עליך...לא מאמין י'גבר גבר.

אם אתה הלכת, מה נישאר בעולם הזה? הכול חארטה אחי היקר. אוהבים אותך. שלח כוחות למשפחתך ילד גבר שכמוך. אוהב אותך אחי היקר".

דניאל פרג' ז"ל. צילום פרטי

חיה אברגל ספדה לו: "לא מאמינה שאני כותבת את זה. שיתפתי פוסט לרפואת דניאל שעשה תאונה על אופנוע...לא ידעתי שזה אתה. פרח שנקטף. ילד שתמיד צוחק ומחייך ומאיר את החדר. לא מפסיקה פשוט לבכות, אין מילים פשוט לגזרה הקשה הזאת. ברוך דיין האמת".

פלורית סמדג'ה ספדה: דניאל אהוב לא מאמינה שאני רושמת פוסט כזה עליך. הלב שלי כואב עד עמקי נשמתי. היית הבן אדם הכי טוב בעולם הזה, לרגע לא זוכרת אותך לא מחייך. מגיל 0 אנחנו גדלנו יחד, בגן, ביסודי, בתיכון...כל הזמן דאגת לי ושמרת עליי. דניאל יקר שלנו כולם בוכים עליך שתהי נשמתך צרורה בגן עדן. תשמור על כולם מלמעלה מלאך!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה