בלתי נתפס: סבינה בת ה-32 הגיעה לביה"ח לאחר שלא חשה בטוב בזמן ההיריון - ונפטרה


להאזנה לתוכן:

סבינה איליאייב בת ה-32 מאשדוד הייתה בשבוע ה-28 להריונה כשהגיעה עם יורי בעלה לבית החולים קפלן לאחר שלא חשה בטוב ולפתע התמוטטה. הצוות הרפואי נאבק על חייה, אך לא נותר להם לא אלא לקבוע את מותה. את העוברית שבבטנה יילדו הרופאים בניתוח קיסרי חירום. "לא אשאיר את הילדים שלך לבד" - ספדה לה חברה בפייסבוק.

סבינה ז"ל. צילום מתוך אלבום פרטי

הטרגדיה הקשה והכואבת בבית החולים קפלן שברחובות – סבינה אליאייב בת ה-32 מאשדוד, היא הצעירה ההריונית שהתמוטטה בשבת בחניית בית החולים קפלן ולאחר מאמצי החייאה – נפטרה.

סבינה הגיעה לבית החולים יחד עם יורי בעלה לאחר שלא חשה בטוב. הצוות הרפואי ביצע בה פעולות החייאה ממושכות, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. את העוברית שבבטנה יילדו הרופאים בניתוח קיסרי חירום והיא הועברה במצב יציב לפגיית בית החולים.

אסתר, גיסתה, מספרת כי סבינה ובעלה ז"ל עברו לא מעט קשיים בדרך להיריון הנוכחי. "הם עברו המון כדי להביא את הילדה הזאת, היו המון קשיים ונפילות בדרך" – היא אומרת. "ההיריון התנהל בצורה תקינה, אבל לצערנו קרה האסון שקרה".

"כולנו עוד בהלם, לא מעכלים את מה שקרה" – היא מוסיפה בכאב. "סבינה הייתה בת יחידה, אישה טובה ואימא למופת. הייתה חברה מאוד טובה לחברותיה. היא אהבה את החיים, אהבה לצחוק וליהנות. הלב שבור, אנחנו המומים וכואבים".

הידיעה בדבר פטירתה הפתאומית של סבינה ז"ל, היכתה בהלם את חבריה ומכריה המבכים את לכתה בטרם עת. מזל יונתנוב ישראלוב, חברתה של סבינה ז"ל, ספדה לה בפייסבוק: "חברה יפה שלי, את כבר לא איתי. כואב לי הלב. פשוט אסון. אני אוהב ואזכור אותך לכל החיים והילדים שלך בשבילי כמו שלי. לא אשאיר אותם לבד".

איציק שלחון ספד לה: "אכן אישה מדהימה לבעלה ואמא לביאה לילד, שלא זכתה להכיר את בתה. חברה טובה עם נשמה ענקית, שמחה ולבבית, שתמיד ידעה לחייך ולפרגן לכולם. נוחי על משכבך בשלום ותהי מליצת יושר על כולם".

חברתה מירי צור ספדה לה: "הייתה בחורה מדהימה. התחברנו דרך הבעלים שלנו ומאז הכרתי בחורה מדהימה. רק אתמול בילינו יחד כל היום וכמה שעות אחרי היא נפטרה...אסון. אני לא מפסיקה לבכות מהבוקר". 

סבינה ז"ל השאירה אחריה בעל, ילד בן 6 ותינוקת בת פחות מיום.

יהי זכרה ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה