אחרי שנאבק על חייו במשך חודשיים - המורה האהוב רפי חמאוי הלך לעולמו מנגיף הקורונה


להאזנה לתוכן:

עצב גדול באשדוד עם היוודע דבר פטירתו של מורה הספורט האהוב ממקיף ג', רפי חמאוי, לאחר חודשיים בהם נלחם על חייו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בנו אלעד: "אבא נלחם עד נשימתו האחרונה - גאה באבא שלי"

רפי חמאוי ז"ל. צילום פרטי

אחרי חודשיים בהם נאבק על חייו, כשהוא מורדם ומונשם ואלפים נשאו תפילה לרפואתו - המורה האהוב רפי חמאוי (64) הלך לעולמו כתוצאה מסיבוכי של נגיף הקורונה, ללא כל מחלות רקע. בהודעה שנשלחה למורים במקיף ג', שם לימד רפי, נכתב: 

"בצער רב וביגון מודיעה על פטירתו של חברינו רפי חמאווי  ותיק  המורים בבית הספר יור ועד המורים ואיש חינוך בליבו ובנפשו. לא כך דימיינו לנו את הסוף  המר הזה כאשר יצאנו איתו ועם משפחתו לקרב בנגיף הארור. נוח על משכבך בשלום חבר יקר".

רפי חמאוי ז"ל לצד בנו הבכור אלעד. צילום פרטי

הבן אלעד חמאוי: "אבא נלחם עד נשימתו האחרונה, אך כוחו לא יכל עוד. בשבת קראו לנו לבוא להפרד מאבא, והצהריים הוא נפטר". הבן אלעד ממשיך ואומר לאשדוד נט: "הפגיעה מנגיף הקורונה הייתה קשה מאוד, הרופאים לא נתנו סיכויים, אך אלפי התפללו לרפואת אבא וחודשיים הוא נלחם על חייו. הרופאים מההתחלה אמרו הריאות נפגעו קשה ולא ידעו איך הוא מצליח לנשום. אני גאה באבא שלי, הוא נלחם עד הסוף. אין צדק בעולם, הטובים ביותר הולכים מאיתנו".

משפחת חמאוי. צילום: אלבום משפחתי

רפי, מורה לחינוך גופני במקיף ג' ומאמן אתלטיקה מאשדוד, נדבק בקורונה באמצע חודש יולי ואושפז בבית החולים ברזילי, שם לאחר שמצבו התדרדר הוחלט לחברו למכונת הנשמה ולהרדימו לאחר שרמת החמצן בגופו ירדה באופן משמעותי. 

רפי היה אתלט בעברו, היה אלוף הארץ בריצה ל-100 ושימש כמאמן הכושר של מ.ס אשדוד. 

הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. 

יהי זכרו ברוך!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה