קצת יותר מ-4 שנות מאסר נגזרו על הפדופיל האשדודי לירן זגורי


להאזנה לתוכן:

הפדופיל האשדודי לירן זגורי (25) נשלח לקצת יותר מארבע שנות מאסר בפועל, בגין ביצוע מעשים מגונים שביצע בשני קטינים, אחד מהם בן 8 בלבד. את המעשה בבן ה-8 ביצע זגורי בעת ששב מפגישת טיפול בשירות המבחן. במחשבו נמצאו יותר מ-1,700 סרטונים ותמונות פדופיליה. זגורי הורשע במסגרת הסדר טיעון והודה בכתב האישום המתוקן

לירן זגורי - עבריין מין מורשע

למרות שהמשיך לפגוע בקטינים בעודו ממתין לגזר דין בתיק אחר בו הורשע בפגיעה מינית בקטין, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגזרו רק מעט יותר מ-4 שנות מאסר בפועל על הפדופיל לירן זגורי, בן 25 תושב אשדוד.

כזכור, נגד זגורי הוגש כתב אישום לאחר שפגע מינית בילד בן 8 אותו פגש ברחוב בעת שהוא שב מפגישת טיפול של שירות המבחן, ובעודו ממתין לעונשו בגין מעשים מגונים שביצע בעבר בקטין בן פחות מ-14.

בן ה-8 צעד עם חברו ברחוב ועצר ליד בית הספר לשתות מים מהברזייה, כלפתע זגורי הגיח עם רכבו, שאל אותו אם הוא מעוניין להרוויח כסף במכירת פליירים וביקש ממנו להיכנס לרכב על מנת שיסביר לו על ההצעה.

בן ה-8 נענה לבקשתו, אלא שאז זגורי החל לבצע בו מעשים מגונים, תוך שהוא מנצל את תמימותו ופחדו. בשלב מסוים, ניסה זגורי לבצע בו מעשים מגונים חמורים יותר, אך בן ה-8 סירב. זגורי הוריד אותו מהרכב ועזב את המקום בנסיעה.

כתב האישום מייחס לזגורי ביצוע עבירות של מעשה מגונה וניסיון לביצוע מעשה מגונה כלפי קטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, שלא בהסכמתו החופשית.

לירן זגורי הודה במסגרת הסדר טיעון בעובדות כתב האישום והורשע בביצוע מעשה מגונה. בטיעונים לעונש צורף התיק הראשון בו פגע זגורי בקטין מתחת לגיל 14.

באותו המקרה התחזה זגורי לילדה בצ'אט והחל להתכתב עם הקטין. הוא ביקש ממנו לשלוח אליו תמונות עירום, ובשלב מסוים החל הנער לחשוד כי אין מדובר בילדה. הוא שיתף את אימו בדברים וזו פנתה למוקד 105 של המשטרה, שם הנחו את האם להמשיך להתכתב עם זגורי. בשיחה זו הציע זגורי לילד כי הוא ישלח לו גבר "שיפנק" אותו בתמורה ל-100 ש"ח. האמא של הילד קבעה איתו באחד הפארקים באשדוד וזגורי אכן הגיע למקום והתחבא מאחורי חומה, אך מיד נעצר על ידי השוטרים שהמתינו לו במקום. בחיפוש עליו נמצאו 100 ש"ח וקונדומים.

בטיעונים לעונש ביקשה הפרקליטות להטיל על זגורי 6 שנות מאסר בגין המעשים שביצע והודה בהם. עורך דינו של זגורי ביקש להטיל עליו 12 חודשי מאסר בפועל.

שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, קבעה כי מתחם הענישה לאור פסיקות עבר ובתהחשב בנסיבות ביצוע העבירות, נע בין 25-40 חודשי מאסר בפועל בגין כל אחד מהעבירות בהן הורשע זגורי. 

בסופו של דבר גוזרת השופטת טל לחיאני מבית המשפט המחוזי בבאר שבע, 50 חודשי מאסר בפועל (קצת יותר מ-4 שנות מאסר)  וכן פיצוי של 15 אלף ש"ח לכל אחד מנפגעי העביר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה