עצוב: הרב תומר בן שטרית הלך לעולמו לאחר מאבק בקורונה והוא בן 39 בלבד


להאזנה לתוכן:

לאחר שאושפז במצב קשה במחלקת הקורונה ואחרי שרבים התפללו לרפואתו, הרב תומר בן שטרית, רב בית הכנסת של אסותא אשדוד, השיב את נשמתו לבורא והוא בן 39 בלבד. הרב ז"ל הותיר אחריו אישה ושבעה ילדים. רותם, חבר ילדותו: "העם שלנו הפסיד היום אדם שקשה לתאר במילים"

הרב תומר בן שטרית ז"ל

אבל כבד במהלך החג באשדוד עם היוודע דבר פטירתו בבית החולים של הרב תומר בן שטרית המוכר והאהוב לאחר מאבק בנגיף הקורונה.

הרב זצ"ל, שכונה "רואה הנסתרות" ו"הרנטגן מאשדוד" והיה ידוע גם כרב הסלבס, אושפז במצב קשה ורבים התפללו לרפואתו. ביום שבת האחרון חלה החמרה במצבו והיום, א' בתשרי, הוא השיב את נשמתו לבורא.

בן שטרית זצ"ל, שחזר בתשובה לפני 18 שנים, והיה בעברו שחקן כדורגל בולט בקבוצת מכבי יבנה, שבה שימש כחלוץ ואף זכה לכינוי "הסופה", היה בן 39 בלבד במותו.

הוא עמד בראש עמותת "תשובה וישועה" שפעלה בין היתר למתן סיוע לנזקקים, ארגון טיולים לקברות צדיקים, סעודות מצווה והעברת שיעורי תורה ברחבי הארץ. בנוסף, הוא שימש כרב בית הכנסת בבית החולים אסותא באשדוד.

הבשורה הקשה בדבר פטירתו הכתה בהלם רבים מחבריו ומכריו שהחלו לבכות על לכתו בטרם עת של האיש האהוב.

"עזבת את העולם בראש השנה לפני גיל 39, כגדולי הצדיקים!"

חברתו, עו"ד רעות שדה, ספדה לו:

"כבוד הרב תומר בן שיטרית שליט"א נפטר היום, א׳ בתשרי ה׳תשפ״ב. חבר יקר לי כאח. תודה על מי שהיית בעבורי, איש סודי, חברי בלב ובנפש. רק לך יכולתי לספר ה-כל, תמיד הקשבתי לכל מילה שיצאה מפיך בשקיקה, בכל פעם נפעמתי מגדולתך הבלתי ניתנת לתפיסה. ידעת הכל ועדין נשארת צנוע ועניו חיוכך הייחודי חקוק בליבי לעד!

עזבת את העולם בחג, בראש השנה לפני גיל 39 כגדולי הצדיקים! רבי נחמן מברסלב נפטר באותו הגיל וגם הוא בחודש תשרי, "אין מקרה בעולם" כתב רבנו החפץ חיים.

היום למשמע האסון, הגעתי לבית החולים, עם משפחתך היקרה לי. אחר שנפרדנו בלב כבד, ביקשתי מאלה אחותך שתראה לי את בית הכנסת שלך בבית החולים אסותא, אחזתי בספר ובכריכתו הקדשה שהוקדשה לך, ביקשתי מסר ליד כיסא כבודך ובעמוד הזה פתחתי. תנוח על משכבך בשלום חבר יקר לי כאח, זיכרונך יהיה כנר לרגלי לעד".

"העם שלנו הפסיד היום אדם שקשה לתאר במילים"

אושרי, מכרה של הרב מילדות ספדה: "אני פשוט לא מאמינה שהלך כך, כל כך צעיר...יש לי ים זיכרונות ותמונות שלנו בתקופת החטיבה. כמה צחוקים, כמה שמחת חיים. עם השנים עשה שינוי, מדי פעם הייתי פוגשת אותו ביבנה. תמיד חיוך ומאור פנים...כאב לב על אדם מיוחד. צדיק אמיתי, שהחזיר נשמתו לבורא בראש השנה. ת.נ.צ.ב.ה".

רותם, חבר ילדותו של הרב תומר ז"ל ספד לו בפייסבוק: "התלבטתי הרבה אם לרשום את זה בחג, אבל העצב כבד וצריך גם לפרוק ולשתף...הרב תומר בן שטרית, איש יקר לנו עד מאוד, אדם שמילדות תמיד שם חיוך על פנינו ודאג לכל נפש, אדם צדיק בעל רוחניות גבוהה שעזר לכל נפש שרק חפצה בעזרתו...כואב הלב אח יקר, שכב על משכבך בשלום ושמור עלינו. אוהבים אותך".

נטע, חברת ילדות ספדה לו: "אני פשוט בהלם לא ייאמן! החבר המצחיק של החבורה ולימים הפך להיות הרב של כולנו...פשוט לבכות ולא להאמין".

חיים חברו ספד לו: "ברוך דיין האמת! אני לא מאמין, איזה אדם צדיק ויקר ת.נ.צ.ב.ה. משפחת בן שטרית היקרה תנוחמו מן השמיים ושלא תדעו עוד צער. אמן ושהשם ישלח רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל ויגאל אותנו ממגפת הקורנה הארורה הזו. אמן".

הרב תומר ז"ל הותיר אחריו אישה ו-7 ילדים. 

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה