אחרי שרבים התפללו לרפואתו, ארמו בן שבו הלך לעולמו


להאזנה לתוכן:

ארמו ז"ל, בעלי בית הקפה "נוס קפה" המיתולוגי ברובע א, נדבק בנגיף הקורונה והובהל במצב קשה לבית החולים אסותא. רבים התפללו לרפואתו, אך למרבה הצער והכאב הוא נפטר ל והוא בן 60.

עמרם ארמו בן שאבו

בוקר עצוב וכואב באשדוד עם קבלת הבשורה המרה בדבר פטירתו של עמרם (ארמו) בן שבו, בעלי בית הקפה "נוס קפה" המיתולוגי ברובע א' לאחר שרבים התפללו לרפואתו.

ארמו ז"ל נדבק בקורונה במהלך והובהל במצב קשה מאוד לבית החולים. הוא הורדם והונשם במשך כמה ימים ורבים התפללו לרפואתו, אך הוא השיב את נשמתו לבורא.

ארמו ז"ל, בן 60 בפטירתו, היה לדמות מוכרת ואהובה מאוד באשדוד. גרושתו, מישל אלביליה, שלא משה מבית החולים ודאגה שרבים יעתירו בתפילות לרפואתו, סיפרה לפני כמה ימים לאשדוד נט כי ארמו לא התחסן נגד קורונה, לדבריה - "בגלל כל הפייק ניוז של מתנגדי החיסונים".

על ארמו היא סיפרה: "הגרוש היקר שלי הוא איש חסד. הוא אסף אנשים מהרחוב, אנשים שלא היה להם מה לאכול. גם שאין לו הוא תמיד דואג לתת לאחרים. הוא ככל הנראה נדבק בנגיף בזמן שאירח בסוכות אנשים שלא היה להם איפה להעביר את החג".

יובל, אחייניתו של ארמו ז"ל ספדה לו: "דוד ארמו שלי היקר, הבן אדם עם הלב הכי רחב בעולם הזה, שהוריד מעצמו כדי לתת לאחר. לעד נישאר עם הגעגוע והכאב. סבתא, סבא ועמי מחכים לך, תשמור עלינו מלמעלה ותברך אותנו כמו שרק אתה יודע. אוהבים אותך ולעולם לא נפסיק לאהוב, תשלח לנו כוחות להתמודד עם הכאב הנוראי".

רוני ברזלי, ספד לו: "בלתי נתפס לדבר על ארמו בלשון עבר. איש חסד ואהבה שעטף בטוב ליבו את כל הסובבים אותו. ארמו היה אדם אוהב הבריות שעסק בנתינה אין סופית והפיץ סביבו אור גדול. הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה לצערי כשערך את האזכרה לאמי ז"ל, שנפטרה לפני כחודשיים. ארמו התייצב כחבר עוטף באמירה הכל כך אופיינית שלו בה נהג להשתמש "אוהבים".  אכן אין מי שלא אהב את ארמו. כל כך עצוב. ברוך דיין האמת, יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה