סרגיי ביטיוקוב מאושם ברצח בת זוגו באשדוד - חשד שהיא בוגדת בו


להאזנה לתוכן:

בחקירתו הודה ביטיוקוב בן ה-52 שחנק את בת זוגו לובוב פוטכין כי חשב שהיא בוגדת בו. בני הזוג היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר והאישה אף התלוננה על אלימות מצדו בעבר. בית המשפט האריך את מעצרו ב-6 ימים

זירת האירוע. קרדיט: דוברות מד"א

בית המשפט התיר לפרסום את שמו של סרגיי ביטיוקוב בן ה-52 שחשוד ברצח בת זוגו לובוב פוטכין באירוע הרצח המזעזע ברחוב ההגנה באשדוד.

חברו של ביטיוקוב היה זה שהתקשר למשטרה ודיווח על כך שמצא אותה ללא רוח חיים בביתה. לצוותי ההצלה שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. 

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי וחובש רפואת חירום אוראל אסולין, סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסו לדירה. ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

מהדיון בהארכת מעצרו היום בבית המשפט עולה כי ביטיוקוב הודה בפני חוקרי המשטרה שחנק בת זוגו את פוטכין ז"ל בצווארה לאחר שחשד כי היא בוגדת בו.

לאשדוד נט נודע כי בני הזוג היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר והאישה אף התלוננה גדו פעמיים בעבר על אלימות ועבירת מין. בשנת 2015 הוא אף נעצר, אך לבסוף לא הוגש נגדו כתב אישום והתיק נסגר לאחר שהיא חזרה בה מתלונתה.

בית המשפט האריך את מעצרו ב-6 ימים.

עו"ד אלכסי גלפגט מהסניגוריה הציבורית שמייצג את ביטיוקוב: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לאלכוהול. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה". 

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות על רצח לובוב פוטכין, על ידי בן זוגה באשדוד - "מחדל חוזר ובלתי נסלח"

יו"ר הארגון לרה צינמן מציינת כי "אתמול נמסר שליובוב חזרה מתלונתה שהגישה נגד בן זוגה בשנת 2015, לכן התיק נסגר. מדובר במחדל מכעיס ומקומם. הרי ידוע שלב האישה הרחמנייה מתרכך והיא מסירה לעתים את תלונתה תחת הלחץ הפסיכולוגי החזק של הגבר האלים. זאת הסיבה שחייבים לבצע הערכת מסוכנות לגבר הפוגע".

"אסור לסגור תיקים בסיטונות רק על סמך ביטול התלונה ולהפסיק במעקב אחרי מעשי האלימות שהאישה סופגת, שהרי פעם אחר פעם התוצאה הרת אסון", אומרת צינמן ומדגישה כי "אסור גם שאלכוהוליזם של הרוצח ישמש לו כנסיבה מקלה בהגשת כתב אישום ובעונש. לבנו עם בתה של ליובוב ז"ל מנישואיה הקודמים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה