מי הם החשודים המרכזיים בגל המעצרים הנרחב על ארגוני הפשיעה?


להאזנה לתוכן:

בזה אחר זה הובאו להארכות מעצר העצורים שהופללו על ידי סוכן משטרתי שהופעל בארגוני הפשיעה של בני שלמה והאחים לביא. הפרטים על החשודים המרכזיים בכתבה - כפי שדיווחנו - בין החשודים מספר עבריינים מוכרים מאוד באשדוד

צפו ברגע של מעצר:

לאחר שדיווחנו על מעצרם של 27 חברים בארגוני הפשיעה של בני שלמה והאחים לביא, לאחר שסוכן סמוי שהפעילה המשטרה הביא להפללתם, ניתן כעת לפרסם את שמות העצורים.

בין העצורים מספר עבריינים מוכרים מאוד באשדוד שהיו לדמויות מפתח בארגוני הפשיעה הם הובאו היום בזה אחר זה להארכות מעצר בבית המשפט.

בין העצורים המרכזיים:

סליאל מלכה – בן 30, עבריין המזוהה עם ארגונו של בני שלמה ונמנע על אנשיו של אייל נגר באשדוד. נעצר בעבר בגין השלכת רימון הלם לעבר בית של עבריין אחר. מעצרו הוארך עד 28.2.

שלום מחבוב – בן 29 מאשדוד. לפני כשבועיים נדקר ברובע ג', חודש לאחר דקירה קודמת. מוכר למשטרה ובעבר נעצר בפרשת השלכת מטעני צינור אל עבר בתי עבריינים בעיר. מעצרו הוארך עד ה-01.03.

אלי ליברטי – מעצרו הוארך עד מחר.

אלי אלקלעי – עבריין מוכר באשדוד, השתייך בעברו לכנופיה הגרוזינית. נעצר ביולי 2021 לאחר אירוע ירי, במהלכו אף הוא נפצע, על פי החשד, במהלך ניסיון חיסול של עבריין אחר בעיר. מעצרו הוארך עד 28.2.

תומר אליאב – בעל עבר פלילי בתחום הסמים. נעצר אף הוא בחודש יולי 2021 בחשד למעורבות בניסיון החיסול של עבריין באשדוד. 

ערן נחום – בשנות הארבעים לחייו. עבריין מוכר בעיקר בתחום הסמים. נשפט בעבר לאחר שמכר סמים לסוכן משטרתי. מעצרו הוארך עד ה-01.03.

עצורים נוספים בפרשה:

סלים אלקוואי, אמיר דניאל, נתנאל ליברטי ומאיר דסה שמעצרם הוארך עד יום שני; שלוטה אדיאשוילי ואיליה אדייאשווילי שמעצרם הוארך עד יום ראשון; עוואג אבו זעילה, רמי בן יעיש, חמזה אלחטיב, שלמי אדרי, יצחק אלקבץ, סאלי ליברטי ומתן אלבז שמעצרם הוארך עד יום שלישי.

הדיונים בעניינם של יתר העצורים נמשכים בבית המשפט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה