כתב אישום חמור: התעלל שיטתית בבת זוגו ובסוף רצח אותה


להאזנה לתוכן:

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום חמור נגד סרגיי ביטיוקוב בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז"ל. על פי כתב האישום, הקשר בין השניים נמשך 11 שנים לסירוגין, במהלכן התעלל ביטיוקוב בשיטתיות בלובה ז"ל, וכאשר החלה בקשר רומנטי עם אחר, החליט לרצוח אותה

לובה פוטכין ז"ל וזירת הרצח. צילום: דוברות מד"אכתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות, הוגש השנה נגד סרגיי ביטיוקוב, שרצח את בת זוגו בשנים האחרונות לובה פוטכין זכרונה לברכה.

הרצח המזעזע אירע בתאריך 16.5.2022, לאחר שהנאשם הבין כי לובה מנהלת קשר רומנטי עם אחר. 

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עורכי הדין יריב צרי ונועה שוקר,  הנאשם התעלל בבת זוגו במשך שנים, על רקע קנאה, וכאשר נודע לנאשם על הקשר שלה עם אחר, החליט להמיתה.

ביום 16.5.22, בדירתו של הנאשם,  בזמן שהמנוחה שוחחה עם הנאשם בנוגע לקשריה הרומנטיים עם האחר, נטל הנאשם את חולצתה, ליפף אותה לצורת חבל, כרך בחוזקה סביב צווארה כדי לחונקה, ובהמשך משך באמצעותה את המנוחה, מה שהוביל למותה.

בכתב האישום צוין, כי הנאשם במעשיו, "גרם בכוונה למותה של המנוחה שהיא בת זוגו, לאחר התעללות שיטתית ומתמשכת בה, גופנית ונפשית ולאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית".

בכתב האישום מצוינים אירועים נוספים משנת 2015, בהם הנאשם התעלל ופגע פיזית בלובה זכרונה לברכה. מסכת ההתעללות נמשכה שנים, עד לסוף הטראגי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה