ההישג הענק של ילדים ב' זכו בדאבל עם 31 ניצחונות רצופים בכל המסגרות!


להאזנה לתוכן:

הישג אדיר נוסף למחלקת הנוער של מ.ס אשדוד כאשר קבוצת ילדים ב' המושלמת של המאמן איב שריקי זכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון בגמר על מכבי פ"ת.
בכך הקבוצה הנפלאה זכתה גם באליפות וגם בגביע - עונה מושלמת עם 31 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, גביע ואליפות - מדהים!

מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד נמצאת בעונה נהדרת, קבוצת עונה אולי בדרך לאליפות, רוב קבוצות הליגה בצמרת וחלקן אף זכו בתארים, אך הגדילה לעשות קבוצת ילדים ב' של המאמן איב שריקי שהשלימה עונה שלמה ללא אף הפסד בליגה, עם 33 משחקים ו- 33 ניצחונות שווים דאבל- אליפות וגביע.

הקבוצה של שריקי ששיחקה במחוז מרכז, סיימה עם 78 נק', 140 שערי זכותו - 13 שערי חובה.

במסע המפרך של העונה, בליגת ילדים ב' מרכז, אשדוד סיימה במקום הראשון עם 78 נקודות, 140 שערי זכות ורק 13 שערי חובה, כשלזכותה 26 ניצחונות, ללא תוצאות תיקו וללא הפסדים. בסך הכל, כולל משחקי הגביע, רשמה הקבוצה 33 משחקים ללא הפסד העונה.

צילום: ההתאחדות לכדורגל

המאמן שהוביל להישג המרשים הוא איב שריקי - בצוות של שריקי נמצאים אביחי טרבלסי, יקיר פרץ ומאמני השוערים, יבגני וגלעד, ובכדי להעצים את ההישג, בליגה לשה משחקות קבוצות כמו מכבי ת"א, מכבי נתניה, הפועל ת"א וכדומה.

צילום: ההתאחדות לכדורגל

איב שריקי, היה נרגש בסיום משחק גביע המדינה: “כמה קשה ככה מתוק. אחרי החינה שלי אתמול כל כך רציתי את הגביע. הובלנו בקלות 0:2 ואז מקרן מיותרת הם חזרו, אבל זה עשה את זה מושלם בסוף לנצח ככה. גאה בהם על עונה מושלמת עם 31 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, גביע ואליפות".
הקבוצה הצעירה של אשדוד שומרת על מאזן מושלם בכל המסגרות גם אחרי מעמד הגביע. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה