טרגדיה: נפטר מפצעיו תושב העיר שהצית עצמו ברחבת עיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

נפטר מפצעיו תושב העיר, בשנות ה-50 לחייו ומוכר ברווחה, שהצית עצמו ברחבת העירייה. הוא פונה לבית החולים אסותא ומשם הועבר לבית החולים תל השומר. למרות הניסיונות להציל את חייו, הפגיעות היו קשות כל כך וכאמור הוא הלך לעולמו

צילום: דוברות איחוד הצלהתושב העיר, בשנות ה-50 לחייו עם בעיות רווחה קשות מאוד ומוכר בעיריית אשדוד, הלך לעולמו הבוקר לאחר שהצית את עצמו ברחבת העירייה.

התושב הגיע לעירייה לאור מצוקה קשה אליה הגיע. הוא היה מטופל במשך שנים ברווחה, שמטעמי צנעת הפרט אסור לפרט את בעיותיו האישיות. לאחר שיצא מהרווחה הלך האיש לתחנת דלק סמוכה ורכש בנזין, חזר לרחבת העירייה והצית את עצמו עם החומר הדליק.

אזרחים שהיו במקום מיהרו לכבות אותו וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני במקום. הוא סבל מכויות מרובות בכל חלקי גופו ומצבו הוגדר אנוש.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "הפצוע שכב סמוך לרחבת הכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מצבו היה קשה ולא יציב ופינינו אותו במהירות לחדר המיון הקרוב על מנת לייצב את מצבו וכעת הוא מועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול."

צילום: דודו חן

בבית החולים אסותא, אליו הגיע האיש, נלחמו על חייו וניסו לייצב את מצבו. בשעות הלילה הוא הועבר לבית החולים תל השומר, שמתמחה בפגיעות מסוג זה, והבוקר, למרות מאמצי הרופאים, נקבע מותו.

הנסיבות לאירוע הטרגי הן בעיות אישיות וכלכליות מהם סבל האיש, למרות שהיו ניסיונות רבים לסייע לו - למרבה הצער, זה נגמר בטרגדיה.

בעיריית אשדוד מסרו מיד לאחר האירוע הקשה ברחבת העירייה: "אנו מצטערים על נסיבות האירוע. מדובר בתושב שמפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בעניינו, אולם נציין שעד לפני 6 שנים היה מוכר ומטופל בשירותי הרווחה באשדוד, ולצערינו סירב להמשיך בטיפול בזמנו. לאחרונה פנה לגורמים בעיריה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא זה. התושב הגיע הבוקר לבניין העיריה והופנה בליווי נציגת המחלקה המקצועית לקבלת סיוע, ותואמה לו פגישה מיידית עם מנהלת יחידת האיכלוס הממוקמת בבנין אחר להמשך טיפול בבקשתו. בדרכו לשם בכניסה לבנין העיריה הצית את עצמו. אנו ממשיכים לתחקר את כלל פרטי האירוע להפקת לקחים, ועומדים בקשר עם המשפחה ומעמידים לרשותם כל סיוע נדרש".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה