טרגדיה בכדורסל: דניאל ששון אחיהם של האחיות ששון ממכבי בנות אשדוד נפטר


להאזנה לתוכן:

שחקן הכדורסל דניאל ששון בן 28 בסך הכל נפטר היום (ה') לאחר שעשרה חודשים קודם לכן בערב יום העצמאות האחרון היה מעורב בתאונת דרכים. דניאל היה במצב קשה מאד לאורך כל התקופה והיום הגיעה כאמור הבשורה המרה

דניאל ששון (מנהלת הליגה)

טרדיה ואבל בכדורסל הישראלי. דניאל ששון שחקן כדורסל בן 28 נפםטר היום (ה') לאחר שלאורך עשרת החודשים האחרונים היה מאושפז במצב קשה עקב תאונת דרכים בערב יום העצמאות האחרון.

ששון שיחק בעבר תקופה קצרה במכבי אשדוד, הוא אחיהם של האחיות שירה ומיכל ששון ששיחקו בעבר במכבי בנות אשדוד והיום משחק בארה"ב. משפחתו של דניאל גרה באשדוד ובגן יבנה.

ככל הנראה הלוויתו תהיה ביום ראשון הקרוב, ואחיותיו של דניאל ינסו להגיע בזמן מארה"ב.

לפני כעשרה חודשים בלילה שבין ה-15 ל-16 באפריל, כשדניאל שחקנה של גלבוע/גליל ,יצא ששון מביתו לכיוון תחנת הדלק שבכניסה לגן נר. בבוקר הוא לא שב לביתו והיה אמור להגיע לאימון הקבוצה.

אחרי בדיקה מול בית החולים רמב"ם, שאימת את זהותו בעזרת המועדון, הבינו במועדון את סיבת היעלמותו ואת חומרת האירוע. הסתבר כי נפגע בתאונה עם אופניו וסבל מחבלת ראש.

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגה מרכינה ראשה עם לכתו מאיתנו של דניאל ששון בגיל 28. דניאל שיחק בליגת ווינר סל במדי הפועל תל אביב, הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל והיה אהוב על ידי כל חבריו לקבוצות בזכות ליבו הרחב והחיוך שלא ירד מפניו.

משחקי הערב בליגה ייפתחו בדקה של מחיאות כפיים לזכרו. מנהלת הליגה, הקבוצות וכל שחקני וצוותי קבוצות הליגה משתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה