הלכה לעולמה רופאת המשפחה האהובה - ד"ר אינגה רוזן


להאזנה לתוכן:

ד"ר אינגה רוזן, רופאת משפחה אהובה ואהודה מסניף רובע ג' של קופת חולים לאומית, הלכה לעולמה בגיל 47 לאחר התמודדות עם מחלה קשה. "רופאת משפחה מדהימה, כולם אהבו אותה, אנחנו בשוק", ספדה לה איריס בכש, מנהלת הסניף וחברתה

ד"ר אינגה רוזן - יהי זכרה ברוךלאחר התמודדות עם מחלה קשה, במהלך השבת הלכה לעולמה רופאת המשפחה ד"ר אינגה רוזן. ד"ר רוזן הייתה רופאת משפחה אהובה ואהודה מאוד בסניף של קופת חולים לאומית ברובע ג' ודבר פטירתה הותיר רבים בהלם. 

ד"ר רוזן הותירה אחריה בעל, שני ילדים (בן ובת) והרבה אוהבים שמסרבים להאמין על לכתה בטרם עת. 

ציונה, מנהלת מרחב דרום של קופת חולים לאומית: "ד"ר אינגה רוזן הייתה רופאת משפחה שלנו בסניף ג', כולנו המומים מהאבדה הגדולה וכואבים את לכתה בטרם עת. מאז גילוי המחלה זה קרה כל כך מהר שזה לא נתפס, והיא בת 47 בלבד.

איריס בכש, מנהלת סניף רובע ג' וחברתה של ד"ר רוזן: "הייתה רופאת משפחה מדהימה, עבדה אצלנו חמש שנים בסניף. קהל הלקוחות היה אוהב אותה מאוד. אני בשוק ואני לא יכולה לעכל. הייתה חברה טובה שלי. נותרנו המומים וכואבים".

מקה אדר, חברה טובה של ד"ר רוזן, ספדה לה: "כותבת את המילים בכאב רב - גם בך נגעה המחלה הארורה. אינגה יקרה שלנו, היית אישה מדהימה, אישה נהדרת לבעלך והילדים שלך, אישה שרצתה לעשות רק טוב לכולם. רופאה מדהימה עם לב ענק, שרצתה רק לעזור לכולם, אישה שלא נשכח לעולם. החיוך המקסים שלך לא ישכח לעולם והטוב לב שלך ישאר איתנו לנצח. יהי זכרך ברוך אמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה