הלך לעולמו רופא המשפחה הוותיק והאהוב ד"ר הרי ברקוביץ מאשדוד


להאזנה לתוכן:

ד"ר ברקוביץ ז"ל היה רופא משפחה ותיק ואהוב בקופת החולים כללית. הבוקר הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד. ד"ר חיים ברקוביץ, בנו: "כל מה שרציתי בחיים זה להיות כמוך"

ד"ר הרי ברקוביץ ז"ל

העיר אשדוד נפרדת בכאב מד"ר הרי ברקוביץ', רופא משפחה ותיק ואהוב בקופת החולים כללית. ד"ר ברקוביץ' ז"ל טיפל באינספור תושבים ותושבות במהלך חייו. את ההודעה על פטירתו אתמול (ג') פרסם בנו ד"ר חיים ברקוביץ בדף הפייסבוק שלו.

"בצער רב אני נאלץ להודיע על פטירתו של אבא שלי" – הוא כתב. "אבא יקר שלי כל מה שרציתי בחיים זה להיות כמוך ולהגיע להישגים שלך. היית אישיות נערצת מקצועית ואהובה על כל הסובבים אותך . תחסר לי מאוד וכמובן לאמא ולאילן. אוהב אותך, תנוח על משכבך בשלום".

ד"ר ברקוביץ ז"ל ורעייתו

עם ההודעה בדבר פטירתו, רבים ממכרי המשפחה ומתושבים העיר החלו מספידים את האיש שאיננו עוד. "אוי כמה זה כואב ועצוב לשמוע על מותו של חבר כמו הרי" – ספדה לו חנה אבוטבול. "רק להיזכר בכל כך הרבה שנים שעבדנו ביחד, קשה לקבל שהרי אינו עוד איתנו. אנשים כאלה לא צריכים למות. נתגעגע אליו. יהי זכרו ברוך".

מכרה אחרת של המשפחה ספדה: "ברוך דיין האמת. משפחת ברקוביץ היקרה, שרינה, חיים ואילן היקרים, כל כך עצוב לי. ד"ר הרי ברקוביץ היה אדם משכמו ומעלה, איש אוהב אדם, נעים, מלא בהומור ומיוחד. אתכם בשעתכם הקשה. יהי זכרו ברוך. ת.נ.צ.ב.ה".

.

רויטל ספדה: "עצוב וכואב מאוד לשמוע. היה איש מקסים, מעבר לרופא מקצועי ואדיב היה אדם אכפתי ונעים. תמיד בהומור וסבר פנים יפות! נזכור אותו כך! הרבה כח לכם! חיבוק גדול".

ד"ר ברקוביץ ז"ל הותיר אחריו אישה ואת שני בניו.

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה