הצלם אלי עוליאל בן ה-32 נפטר לאחר מאבק בקורונה


להאזנה לתוכן:

אלי ז"ל היה צלם ודמות מוכרת מאוד באשדוד. במשך זמן מה הוא נאבק במחלה, אך אמש למרבה הצער תש כוחו והוא השיב את נשמתו לבורא. אלי לא היה מחוסן לקורונה, ונדבק לאחר שטס לאומן בראש השנה. "אלי היה צעיר ומיוחד, איש של חסד ונתינה" - ספד לו דודו, ממ"ק ראש העיר גבי כנפו. שי אחיו ספד לו: "כמו אליהו היה אחד"

אלי עוליאל ז"ל

אשדוד התעוררה לבוקר עצוב במיוחד עם היוודע דבר פטירתו של הצלם המוכר והאיש האהוב אלי עוליאל ז"ל, והוא בן 32 בלבד.

אלי ז"ל, נאבק במשך חודשים ארוכים בסיבוכים של נגיף הקורונה. בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו ככל הנראה בעקבות אירוע לבבי ואמש, כאמור, תש כוחו והוא השיב את נשמתו לבורא. אלי נדבק בקורונה לאחר שטס בראש השנה לאומן. הוא לא היה מחוסן בחיסון נגד הקורונה, מבחירה אישית.

אלי ז"ל היה לדמות מוכרת מאוד באשדוד. דבר פטירתו היכה בהלם רבים מתושבי העיר אשר החלו לבכות על לכתו בטרם עת של חברם האהוב. "אליהו רחמים עוליאל...לא היה אדם שלא אהב אותו, היה אדם בעל נתינה ענקית, תמיד חייך לכולם, תרם, עזר ועשה שיעורי תורה, כיבד תלמידי חכמים" - סיפר עליו שי אחיו לאשדוד נט.

"החשוב לו מכל היו ההורים שלו, לכבד אותם שלא יכעסו עליו" - הוא הוסיף. "גם אם היו כועסים, היה ישר הולך לקנות להם מתנה. כמו אליהו היה אחד".

אלי ז"ל והמצלמה

גבי כנפו, ממ"ק ראש העיר ודודו של אלי ז”ל, ספד לו: "אלי בן אילנה ודני היה צעיר ומיוחד, איש של חסד ונתינה, אהוב על משפחתו ועל חבריו הרבים. אין מילים שיוכלו לנחם אובדן כזה. בתקופה שהיה בהכרה דיברנו והיינו אופטימים לגבי העתיד. חשוב לי לציין כי אלי היה ילד בריא והיה פעיל ועסוק בעבודתו ובעבודת החסד שלו. המחלה הזאת מתעתעת ומאוד מסוכנת וצריך להישמר ולהיזהר ממנה. אני בטוח שאלי יגיע לעולם שכולו טוב, אין מילים שיוכלו לנחם את משפחתו היקרה".

ניר אוזן ספד לו: "אין מילים שיוכלו לתאר את הכאב לאבד נשמה יקרה חבר יקר שותף ויהודי אמיתי הנוהג בדרכי הנועם ודרך ארץ, אדם בעל נתינה אהבה שמחה יושרה וכל המידות הטובות, אני אוהב אותך ומתגעגע אליך אחי היקר".

"העולם שלנו הפסיד בגדול היום" - הוסיף ניר. "זכיתי בכל רגע במחיצתך, שלחתי הודעה לאחיך להרמת שיעור תורה לרפואתך והוא ענה לי מנגד שיש לבוא להיפרד ממךלא מעכל ולא אעכל...עד ביאת משיח שאין ספק שאתה הראשון להיות שם. אליהו רחמים בן שמחה אילנה, תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

מנור וענונו חברו ספד לו: "לנצח אחי הזכור אותך תמיד, ניפגש בסוף אני יודעלב שלי חבר ילדות שלי בהרבה מקומות אח שלי הגדול הייתה תמיד זה לא נתפס, שאני ידבר עליך בעבר אליהו שלי תשמור עלינו מלמעלה".

אביב מוסא ספד לו: "המתג של עולם האירועים כבה היום. בצער רב איבדנו חבר שהיה כמו אח למי שהכיר. תשמור עלינו מלמעלה...משתתף בצער המשפחה".

מימין - אלי אוליאל ז"ל

חברו גבריאל מומקו סיפר לאשדוד נט: "אלי היה בן 31 לערך. היה מאושפז מקצת אחרי ראש השנה לאחר שנדבק בקורונה כשחזר מאומן. אלי היה צלם בחסד עליון, איש חסד ואוהב אדם. האדם הזה היה מיוחד. כשהיה נכנס למקום כלשהו החיוך היה עולה על פניו, ועל כל מי שהכיר אותו. הוא יחסר לנו מאוד".

גבריאל הוסיף לספוד לחברו הטוב משכבר ימים גם בדף הפייסבוק שלו. כך הוא כתב: 

"ככה אני רוצה לזכור אותך
עם החיוך התמידי שהיה מרוח על הפנים שלך אחי
באתי אליך ברגעיך האחרונים על האדמה הזאת, כל המשפחה והחברים עטפו אותך,
כולם זעקו שתתעורר, אבל אני ראיתי איך אתה לאט לאט דועך
המדדים שלך הראו שהכוח שהיה לך במשך חצי שנה כבר אזל והתעייפת אחי
חיים שלי, נסיך עולם
תנוח אחי, נלחמת כמו אריה בקורונה הזאת והיא השאירה אותך בלי כוח
אהוב שלנו, תמיד תישאר בליבנו
תמיד תהיה איתנו בנפשנו
שמור על המשפחה מכל משמר
ושהם לא ידעו עוד צער
אני אתגעגע אליך מאוד יקירי
היית יותר מאח בשבילי
מקווה שיום יבוא וניפגש
שנשב שוב נצחק ונקשקש
נוח על משכבך בשלום נשמה יקרה
תן כוח למשפחתך האהובה
כולך היית אור ושמחה
ועכשיו הגיע רגע הפרידה".

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה