הועדה המחוזית אישרה את תכנית פינוי בינוי קניון לב אשדוד - המהפך הנדל"ני קורם עור וגידים


להאזנה לתוכן:

הועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה את תכנית פינוי בינוי קניון לב אשדוד -  על פי התכנית המאושרת, הקניון יהפוך לשכונת מגורים מיוחדת עם 532 יחידות דיור, מתנ"ס חדש, מסחר ועוד. צפו בתמונות מה צפוי

שכונת מגורים חדשה במקום קניון אשדוד

תכנית פינוי בינוי קניון לב אשדוד ובניית מגדלי מגורים עם מאות יחידות דיור - הועדה המחוזית לתכנון ובניה סיימה את דיוניה בתכנית, שלמעשה אושרה. כעת התכנית תעבור לועדה המחוזית לתחילת הליך הוצאת היתרי בניה.

כפי שכבר פרסמנו בעבר - לפני כשנה רכשו את מתחם קניון ״לב אשדוד״ היזמים שמעון צרפתי ואיציק חדד. על פי התוכנית שהכין עבורם האדריכל חיים ורדה,  ייהרס קניון לב אשדוד הוותיק, ובמקומו ייבנה לאורך הרחובות אבן עזרא ויהודה הלוי מבנה חדשני שיכלול מסחר, משרדים וחללי תעסוקה, ומיגוון דירות בגדלים שונים.

המתחם הכולל שטח של כ-25 דונם ואשר בנויים בתוכו כיום 2 בניינים לדיור מוגן המנוהלים ע"י חב' "עמידר" , ובניין מגורים ההולך ונשלם של חב' "יחד הבונים", ישנה את חלוקתו באופן שיופרשו כ-5  דונם לבניית בית ספר, ועוד כ-5 דונם להקמת פארק לרווחת התושבים .

בנוסף, יבנה היזם על חשבונו שלוחת מתנ"ס בהיקף של 2000 מ"ר ו-5 גנים ומעונות.

.

במתחם ייבנו 532 יחידות, מתוכם מעל 100 יחידות קטנות בין 50 ל-70 מ״ר. כמו כן, ייבנו מסחר ותעסוקה בשטח של כ-15,000 ממ״ר.

הקניון יפנה את מקומו לטובת חזית מסחרית שמלווה את הרחוב ויחזיר את הפעילות לרמת הרחוב. חנויות, בתי קפה ומסעדות שהיו עד היום בתוך הקניון ימוקמו במיפלס הרחוב על החזית וישנו את פני הרחוב.

השינוי יהיה לא רק בקניון אלא בכל הסביבה שנמצאת ברובע ה' בכלל שתשנה את פניה - מועצת העיר כבר החליטה להגדיל את מספר היחידות דיור בשכונה הסמוכה בעוד 3500 יחידות ותוספת מוסדות ציבור.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה