גלית סויסה מאשדוד הלכה לעולמה במפתיע


להאזנה לתוכן:

גלית ז"ל נפטרה בפתאומיות כתוצאה מאירוע מוחי. בשבוע הבא היא הייתה אמורה לחגוג 50: "כמה כאב ועצב...הייתה אישה מלאה שמחת חיים, אוהבת, תומכת, עוזרת לכול" - ספדה לה חברה בפייסבוק

גלית סויסה ז"ל

אבל באשדוד עם היוודע דבר פטירתה בגיל 49 של גלית סויסה, תושבת העיר מוכרת ואהובה, כתוצאה מאירוע מוחי שהביא להידרדרות קשה במצבה הבריאותי. רבים התפללו לרפואתה, אולם אתמול כאמור תש כוח והיא השיבה את נשמתה לבורא.

גלית ז"ל הייתה בעלת מכולת מוכרת ברובע ב', סמוך לרבנות. בשבוע הבא היא הייתה אמורה לחגוג 50. אמש היא הובאה למנוחות בבית העלמין באשדוד כשקרוביה מלווים אותה בדרכה האחרונה.

ליז, אחייניתה סיפרה עליה: "היא הייתה אישה מדהימה ועל זה העידו כולם אתמול בהלוויה. היא הייתה דודה מאוד טובה, תמיד דאגה, הייתה מוכרת מאוד. אישה משכמה ומעלה, לא עשתה רע לאף אחד, תמיד עם חיוך על הפנים. עצוב מאוד".

"כמה טובה ויפה היית חברה, אין אדם שלא אהב אותך, מיוחדת" - ספדה לה אביגיל אלימלך בפייסבוק. "אף פעם לא התלוננת על כלום, תמיד עם חיוך על הפנים ולבושה בסטייל. יהי זכרך ברוך".

.

"גלית סויסה אישה יקרה, איזה עצוב, איזו גזירה...הלב לא מאמין...איזו צעירה, איזו טובת לב היית" - ספדה לה אילנית חיוט. "ברוך דיין האמת. חשבונות שמים לא נדע לעולם, יהי זכרך ברוך חברה יקרה, תהיי מליצת יושר עלינו מעולם האמת".

ניקול צ'פלינסקי ספדה לה: "כמה כאב ועצב, נשבר הלב. הייתה אישה מלאה שמחת חיים, אוהבת, תומכת, עוזרת לכול, עזרה לכולם. הייתי פעם בה עוברת למכולת שלה, תמיד הייתה מחייכת. מסכנים בעלה והילדים. יהי זכרה ברוך".

לילך אדרי ספדה: "ברוך דיין האמת. אישה מיוחדת, אין הרבה כמוך, תמיד מעודדת, תמיד יהיה טוב, תקווה...קשה להאמין עלייך ולדבר בלשון עבר...משתתפת בצערכם".

גלית ז"ל הותירה אחריה בעל ושני בנים. 

יהי זכרה ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה