בגיל 83: הלך לעולמו יעקב לסרי, אביו של חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי


להאזנה לתוכן:

צער באשדוד עם היוודע דבר פטירתו של האיש האהוב יעקב לסרי ז"ל, אביו של חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי. "אבא היה אדם שמה שאפיין אותו זה הצניעות, הענווה והתמימות..." – סיפר הבן עו"ד לסרי

יעקב לסרי ז"ל

בוקר עצוב בבית משפחת לסרי באשדוד עם קבלת ההודעה הכואבת הלילה בדבר פטירתו של אב המשפחה, יעקב לסרי ז"ל, אביו של חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי.

יעקב ז"ל, בן 83 במותו, היה איש צדיק ואהוב על הבריות, אדם מאמין שעבד את בורא עולם ביושר ובתמימות כל ימי חייו. הוא עלה לישראל ממרוקו ובתחילת התגורר באופקים. לפני כ-28 שנה עברה המשפחה להתגורר באשדוד והשתקעה בה.

"אבא היה אדם שמה שאפיין אותו זה הצניעות, הענווה, התמימות..." - מספר עו"ד לסרי על אביו. "יש משפט בתורה שאומר – "תמים תהיה עם אלוקיך" – כזה היה אבא שלי, הוא עבד את בורא עולם בתמימות וביושר. הוא בנה משפחה מופלאה, שישה ילדים (3 אחים ו-3 אחיות), 12 נכדים ואישה אחת צדיקה, אמא שלנו לאה – שהייתה ביניהם אהבה ענקית...זה דור אחר, דור של אנשים תמימים, טהורים וזכים".

"רוב החיים שלו הוא עבד את בורא עולם, זו הייתה מהות חייו" - הוסיף עו"ד לסרי לספר, "והבית שלו שהוא טיפח ועמל עליו ובנה אותו בעבודה קשה. הוא היה אדם אציל נפש. כזקן המתפללים היה לו תפקיד בשנים האחרונות בבית הכנסת - הוא היה מכריז על תחילת לימוד שיעור תורה בסיום התפילה. זאת אומרת, אם הוא לא היה מכריז, לא היה שיעור. עטפנו אותו כולנו בימים האחרונים, כל המשפחה, בחום, באהבה, היו אצלו רבנים גדולים ביניהם, הרב מאיר אבוחצירא והרב יעקב אמסלם. אנחנו נזכור אותו לעולם".

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה