אופיר ברכה הלך לעולמו בעקבות מחלה קשה והוא בן 48 בלבד


להאזנה לתוכן:

אופיר ז"ל עבד במשך שנים כנהג של אפיקים. בחברה מרכינים ראש עם לכתו בטרם עת: "איך הלכת מאיתנו חבר יקר ואהוב" – ספד לו משה חברו

אופיר ברכה זכרונות לברכה

צער גדול בקרב עובדי אלקטרה-אפיקים באשדוד עם הבשורה הכואבת בדבר לכתו בטרם עת של עובד החברה אופיר ברכה ז"ל, שנפטר לאחר התמודדות עם מחלה קשה, והוא בן 48 בלבד. 

חבריו לעבודה מתקשים לעכל את דבר ההודעה המרה. "משפחת אלקטרה אפיקים המומה וכואבת את לכתו בטרם עת של חברנו לעבודה אופיר ברכה ז"ל" – נכתב בדף של הוועד בפייסבוק. "שולחים תנחומים למשפחה הנכבדה ושלא תדעו עוד יותר צער".

חברו אלעד גוזל ספד לו:

"קשה עליי פרידתך אופיר היקר
שמחת החיים שהייתה בך ולך, דבר שלא ניתן להסביר.
רק לפני חצי שנה זכית להכניס בברית הנישואין את ביתך היקרה, כמה שמחת, כמה דאגת לכל האורחים, כמה התרגשת מכל מי שבא.
לפני כשבועיים שנפגשנו לא אמרת מילה על זה שאתה חולה והיית מחייך עליז ושמח כרגיל. כששאלנו מה קרה ליד שהיא נפוחה ענית שזו "סתם דלקת" ושהכל בסדר. והזמנת אותי לעלייה לתורה של הבן שחוגג בר מצווה ביום שני הקרוב.
הלב מסרב להאמין ולעכל...
נשמתך עדן אופיר היקר".

.

יוני קריספין, יו"ר ועד עובדי אפיקים מסר: "ברוך דיין האמת. אני בהלם מוחלט לא נתפס. כמה שאין לאף אחד ביטוח כאן ולא משנה הגיל תמיד לעשות טוב לכולם היום הזה לא שווה את המלחמות ויחס רע לאף אחד תמיד לעשות רק טוב".

אופק שמש ספד לו: "פשוט לא ייאמן, פשוט הלם!!! נשמתו בגן עדן. הבן אדם שכל הזמן חיוך על הפנים שלו!! תמיד היו יודעים שהוא מגיע לסניף עם שמחת החיים שלו".

משה דיעי ספד: "קשה לעכל, איך הלכת מאיתנו חבר יקר ואהוב, אדם בעל שמחת חיים, חייכן ותמיד היה אהוב על כולנו...תחסר לי מאוד חבר יקר ואהוב קשה לדבר עליך בלשון עבר".

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה