ניסים יונתנוב בן ה-15 נהרג בתאונת דרכים בעת שרכב על קורקינט חשמלי (וידאו)


להאזנה לתוכן:

הנער ניסים יונתנוב בן ה-15, נהרג כשרכב פגע בו בזמן שרכב על הקורקינט החשמלי שלו.
התאונה אירעה ברחוב ויצמן באשדוד. צוותים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קשה לבית החולים שם הוא נפטר מפצעיו

צילום מהזירה: מד"א לכיש

ניסים יונתנוב, רוכב קורקינט חשמלי כבן 15 נהרג בתאונה ברחוב ויצמן באשדוד. צוותים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו למקום החלו לבצע בו פעולות החייאה. ניידת טיפול נמרץ פינתה אותו במצב קשה לבית החולים אסותא שם הוא נפטר מפצעיו.

משטרת ישראל חוקרת את נסיבות תאונות הדרכים שהתרחשה ביום שישי באשדוד, בצומת הרחובות ויצמן - מורדי הגטאות. לפי ממצאים ראשונים עלה כי רכב פרטי שהגיע לצומת פגע בקורקינט עליו רכב קטין אשר פונה מהמקום במצב קשה ולאחר מכן נפטר בבית החולים.

ניסים יונתנוב ז"ל.

יהודה שיש חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הנער שרכב על הקורקינט היה ללא הכרה. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי וקורקינט חשמלי. הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב הקורקינט החשמלי שנפצע באורח קשה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי". 

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א אליעזר שליסר, סיפר: "על הכביש שכב הנער לצד הקורקינט החשמלי עליו נסע. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

ניסים ז"ל למד בבית הספר מקיף א'. חבריו הגיעו אל מקום התאונה והתקשו להבין שהוא איננו, לאחר שמספר שעות קודם לכם הוא בילה איתם על ספסל הלימודים ובהפסקות. ‏שנה קודם לכן הוא כתב בבית הספר, עבודה על סכנת האופניים החשמליים.

ניסים היה בן הזקונים. ניסים הותיר אחריו הורים ו-3 אחים. אחותו ספדה לו: "תמיד היה מסמר הכיתה, גם בבית הוא היה ככה. מאוד מצחיק, ידע לחקות את כולם, כולם מאוד אהבו אותו". 

מנהלת בית הספר הדס בן שושן סיפרה: "הוא היה תלמיד עליז, מקסים, ילד שמח ואהוב מאוד על כל השכבה שלו. זה נשמע שאומרים את זה על כל מי שחווה אסון אבל הוא באמת היה כזה. מנהלת ביה"ס לא זוכה להכיר אישית כל תלמיד אבל אותו הכרתי היטב. הוא למד בכיתה י' במגמת ניהול עסקית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה